• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Hanna, *garv*, de tär ju inte lite seriöst faktiskt. Flytta in innan man fått till det...*S*

• jazzy

Hanna: det är inte fy skam det heller....

• MHoof

Jag och Tony hade ju en s.k blind date på krogen...pratade 2 min på krogen, sen hem till honom och jag sov över och sen dess var det vi bara Inga krusiduller *S*

♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • Hannnas

thezz.. hahaaa nädu, här gick det undan 9 timmar hann vi träffas totalt innan hans namn stod på brevinkastet sen 6 veckor senare från det att vi träffats så förlovade vi oss... o sen bröllop på årsdagen

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Jazzy, ja vi får väl hoppas det... jag oroar ihjäl mig ju.

Hanna, ja dt är lite skillnad. Jag lät ju robban tråna i sju månader efter mig innan jag gav efter o erkände att jag inte kunde få ngn bättre..

• lurksmulan

Och vi hade pratat på internet i typ 1,5 månad innan jag fick nog och åkte ner till honom och hälsade på. Och efter tre veckor sa han upp sin lägenhet och flyttade 40 mil till mig.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MHoof
    Jazzy: Var ju tvungen att ladda hem den där låten när du skrev It started with a kiss, den är ju urbra

Hanna: Ja kolla upp va den lotionen heter så kan jag testa den när min Nivea är slut
    ♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • MHoof
    Lurk: Jag flyttade 40 mil för mitt X jag...tur var väl det, annars hade jag nog inte haft bebis i magen och träffat världens bästa
    ♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • Hannnas

Thezz.. lättfotad är vad jag är haha nädå, men det kändes bara så rätt aldrig upplevt det innan

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!