• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Det kan också vara ett blodkärl som spricker om du är hård i magen.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MHoof
    Angiee: Jaaadu, vad det är...*hehe* Hanna har nog bättre koll, men det är väl typ små knölar eller nåt. Finns salva och sånt på Apoteket om det är det du har. Tydligen vanligt när man är gravid
    Vecka 32 BF 17 maj
  • jazzy

Hej...tillbaka!!!
    Allt såg bra ut,så klart!!! Glömde be om kort,det gör jag jämt....

Men en liten böna & ett hjärta som slog!! Kan inte blir mer nöjd. Blev iaf sjukskriven helt veckan ut,sen sjukskriv 50%.....

• Hannnas

angiee.. sprickor o hemosar är jääättevanligt, särskilt när man är gravid... 50% av alla människor drabbas av detta bekymmer någon gång mer än man tror så det är bara nåt som folk inte pratar om... förutom här då

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Jaz..... underbart!!!! Grattis!!  hur lång var din snäcka nu då?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • angiee

jaz

va kul! Vilken vecka & hur stor va bebben?

• jazzy

Öööhh tror hon sa 7+4....Var såå nervös så jag minns inte mycket...tyvärr!!! Men hon lever iaf...
    Min stackars man blev tvungen att gå ut,orkade inte titta!!!!!

• jazzy

Passade iaf på att fråga ang 3D/4D ul.Då sa hon att "vanliga" (2D)  VUL /UL är inte farliga alls. Däremot ska man undvika 3D/4D,för då tillför man mer energi.

Svar på tråden Pladdertråden!