• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Believer: Jag har min hemma hela tiden, och sen får jag nya papper varje gång jag är där.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Thezzizen

Lättja, måste fråga dig nu när du skrev sådär. Hur blir de med ul för dig nu, ska du ha journalen med dig? Eftersom du inte har ngn hemma tänkte jag, för de har nämligen inte jag heller..

• after eight

Bobo, jag tar inte "vilda sylten" nu. Jag vet ju att jag är extra nojig, men jag är rädd att om jag gör det kommer jag att bli gravid direkt men få mf igen. Alltså att historien ska upprepa sig. Och ärligt talat, hur sjuk är jag? Jag vet inte ens om jag vågar bli gravid nu. Om mensen skulle dröja den här gången, tror jag att jag skulle borra ner huvudet i sanden och låtsas att det regnar i sådär 8 veckor. Fundersam

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

Bel.. här är det data som gäller... men du har ju rätt till din journal om du vill så be om den bara så kan du ju få den

Lättja... vet inte så ang upptaget av järn, klart har man brist så blir det ju bättre upptag men vissa tar ju upp ett överskott om man får i onödan, därför ska man inte ta järntillskott om man inte behöver.. om jag fattat det hela rätt

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof
    Thezz: Då vi skulle på UL så hade vi med oss ett grönt papper bara som var lite ifyllt och som UL bm fyllde i resten som skulle fyllas i.
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MHoof
    Hanna: Jo jag har fått utskivet en gång, tänkte be om det nu igen när vi ska dit på torsdag. Kan ju vara bra att ha nu när det börjar närma sig och man åker bort över en helg.
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MrsMurphy

Thezz: Jag ska ju inte träffa bm nåt innan så jag har inga papper att ta med... Det måste vara datoriserat så man slipper släpa runt på papper nu!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Happy baby

ae: Förstår hur du resonerar, jag hade nog tänkt likadant.

Nu har jag ringt min BM och lämnat meddelande. Hoppas att hon ringer snart!

• Dulia

Hej! ... och hej då. Jag har klientbesök nu.

Dotter aug -05 & dotter i magen BF 6 juni
  • lurksmulan

Jag börjar få foglossning! Mitt blygdben känns helt uppluckrat och benen sitter inte fast längre! Urk!!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
Svar på tråden Pladdertråden!