• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Magda:   Inte lagt in den...hittar inte kameran!!!! Tror M tog den han ska på konsert i kväll! Fixar det i morgon,M är ledig då...

• angiee

Lurk

det kanske inte är så konstigt att man oroar sig heller när man tidigare bara upplevt missfall! Tror inte den oron har med mitt i dagsläget "dåliga psyke" att göra....

Men ja, skönt med xtrakoll!

• Hannnas

Magda... jag tycker ändå det ska bli härligt i sommar, har inte så lätt för att svettas normalt och tycker det ska bli skönt att man kan vara höggravid och lättklädd snarare än ibylsad vinterjacka så jag läängtar

Cia... Räcka ut tungan

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Angiee... håller faktiskt med Lurkis, o jag har ju haft 4 mf så BRA att du får det kollat, passa på att ventilera allt och framförallt, glöm nu inte bild

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Hanna: jag är ju såå nojjig just nu,när det gäller allt!!! frågade läkaren om jag kunde använda Alvedon GeneradGenerad

ska skärpa mig from NU!!!!!!!!

• MagdaA

Hanna: jag är inte så förtjust i varmt väder (brås på min mor) så jag längtar inte direkt... MEN, jag längtar till att få gå i lite lättare kläder med en fin mage! Måste ju få chans att visa den å inte behöva gömma den under tjocka kläder!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan
    Cia: Vi hade varit tillsammans i 6 månader när vi förlovade oss och nästan 3 år när vi gifte oss. Bättre än inget (läs: Hanna ).

På tal om ingenting så kastade jag bort min förlovnings- och vigselring i helgen! Förvånad
    Jag satt i soffan och lekte med Laban och skakade på ena handen jättemycket. Helt plötsligt bara flög ringarna av (de är lite för stora) och försvann ut i vardagsrummet! Jag och J (och Laban, men det var inte till någon direkt hjälp) låg på alla fyra och letade som galningar där vi trodde att du flygit. Jag hittade förlovningsringen på golvet och sen letade vi sen galningar efter min vigselring, Janne tog ut mattan och röjde under alla möjliga möbler. Till slut kom han på att han skulle titta i soffan där jag suttit och där var den! Då hade vi letat i säkert en halvtimme! Oskyldig
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • angiee

Självklart att det är BRA att man får koll!!!

men vi kanske inte ska jämföra vem som fick mest  & hade jobbigast missfall?

Jag fick 2 st under 1 års tid & blev på köpet allvarligt sjuk.

Du l"yckades" iaf bli gravid 5 ggr på 1 år ....

jaja, skitsamma...

• MagdaA

Måste bara få berätta nått som jag tycker va gulligt! I tisdags gjorde jag vul på sjukhuset, nu är ju bäbisen så pass stor så man ser ju liksom bara delar... Tittade på skärmen och då låg h*n med huvudet neråt och händerna på varsin sida om huvudet och vinkade till mig. Läkaren började skratta och sa "Det är visst nån som vill säga hej till mamma!" Såg så gulligt ut! Precis som om h*n ville säga "Hej hej mamma. Var inte orolig nu, jag mår bra!"

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan
    Magda: Vad sött! Vårt skrälle låg och drack vatten med värsta krokodilgapet hela tiden!
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
Svar på tråden Pladdertråden!