• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Jaz.. haha du som är inom vården o allt o frågar sånt *fniss* men man blir helt knäpp... jag är inte helt normal nu heller går ju inte att påstå

Magda... mmm ja men ändå skönt att slippa bylsa ju o ljumna sommarkvällar o kvällsbad mysigt! Är ingen sommarfantast heller, gillar eg vår o höst mer men denna sommar ska bli den med stort S

lurkis... haha helt rätt!! fort ska det gå nädå, men med rätt man finns inga bestämda tider om rätt el fel ju haha o vilken syn där i soffan i helgen men usch vilken hjärtklappning att förlora ringarna

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

lurk: kanske du borde ta in ringarna? jag tog in min förlovningsring innan vi gifte oss, den hade blivit för stor efter viktnedgången...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Magda, är det inte dags för magbild snart igen?

• MagdaA

Thezz: jo....jag brukar ha tagit på fredagar, men jag var ju kvar på sjukhuset då... har inte orkat ta nån i helgen, tänka fixa det idag...när Micke kommer hem.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • after eight

Å vad gulligt Magda!!

Jazzy, så skönt att allt såg okej ut!!

Bobo, bra att du kollar upp det. Men det är säkert ingen fara, tror som de andra att det är en svullen körtel.

Angie, skönt att du också fick tid. Hoppas att de kan ge dig svar på det där med andningen, om det kan vara panikångest.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas
    angiee skrev 2007-03-19 13:45:32 följande:
    Självklart att det är BRA att man får koll!!! men vi kanske inte ska jämföra vem som fick mest  & hade jobbigast missfall? Jag fick 2 st under 1 års tid & blev på köpet allvarligt sjuk. Du l"yckades" iaf bli gravid 5 ggr på 1 år ....jaja, skitsamma...
    Här jämförs ingenting, mer det att man inte heller kan säga att den som inga mf har i bagaget kanske har en åskikt som är värdefull den med så jag har aldrig jämfört bara visat att jag faktiskt förstår!

Och JA jag "lyckades" bli gravid 5 ggr på ett år... jag vet det...

Det jag menade med mitt inlägg är att jag håller med Lurkis om att du verkar oroa dig om väldigt mycket väldigt ofta, det är tråkigt, mest för att man vill att du ska vara glad o lycklig! Inget illa ment alls som du verkar ta det....
    .?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Magda: Ja jag har tänkt på att ta in de, men så har jag varit så velig "tänk om jag går upp i vikt eller nåt och de blir för små". Fånskalle som jag är.

Hanna: Jag är inte heller, som Magda, överförtjust i varmt väder. Jag går mest och längtar till hösten när det är varmt. Dessutom får ju jag inte bada i Sverige och det gör inte saken roligare dessvärre.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • angiee

Hanna
    ledsen om du tog mitt inlägg fel åxå mena inget illa alls & det e ju fantastiskt att våra kroppar fungerar ändå
    ja vet att ja oroar mig & ställer mycket frågor i tråden. Sorry, men ja e ju inte den enda som e orolig heller..

Blä, struntsamma...Ska sluta med frågorna & försöka behärska min oro.

Svar på tråden Pladdertråden!