• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Klart jag håller tummarna ....hårt!!!!

Hanna: jag har Loreal, nutribronze. är den bra? kan man ha den fast man är gravid??

• jazzy

Hanna: Du känner väl mig nu...vågar ju inget alls numera Generad

• Hannnas

Jaz.. jag vet inte exakt vilken det är men varför skulle man inte kunna navända den?? Har aldrig hört nåt om att man inte ska kunna använda BUS el andra hudlotions?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: tycker inte det gör nått alls! Ska ju bli vaaaaarmt i sommar så då är det nog ingen höjdare att gå de där sista veckorna... Men, vi får se, kanske trivs bäbisen bättre i min mage och väljer att stanna kvar! Nu fick jag ju bricanyl hela op dagen för att livmodern skulle slappna av, men jag tror inte jag kommer få lika mycket sånt då dom ska ta bort det... för då gör det ju liksom ingetom det startar...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Cia o krabaten

Magda: Skönt att det finns nån mer mindre lösaktig typ härinne

Lättja: Trillar nästan av stolen i skrattatack!
    Angiee: Skönt med extrakoll.

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • lurksmulan
    angiee: Vad bra att du får komma iväg.
    Ska jag vara helt ärlig tror jag att det är bra att du får träffa någon. Det känns som om du oroar dig för allt och ingenting och sånt kan verkligen skapa stress. Bättre att du får komma iväg och ventilera lite och kanske kan få hjälp att tänka på lite andra sätt ibland.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MagdaA

jazzy: var hade du bilden på tröjan?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Anfiee, du hinner väl in och berättar i morrn innan jag ska iväg till lunch?

• MrsMurphy

Cia: Ca 30 pers som kan ha sett det samt Gösta Ekman... Generad

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Thezzizen

Lättja,,, det är bara och se det positivt. Du har ju gjort dessa människors dag!

Svar på tråden Pladdertråden!