• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Cia: Ja det var DU som var optiker, inte JUSTer! Jag visste att det var någon!

He he, skit också, jag ska ju till bm imorgon så jag kan inte komma!
    Du som kan lite, är det värt att gå till typ Synoptik som är billiga? Eller ska man satsa på att betala lite mer? Jag har kraftig separationsångest från mina bågar som jag har haft jättelänge, men nu har Laban böjt de så jag behöver nya ändå.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

Jag MÅSTE ha nya.... usch tänk om det inte blir bra nu då?? Cia???

De jag har nu är 1000 år för gamla, ser nada genom de glasen, ena bågen har trillat loss haha de är en katastroooof

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Åååååååååååhhh... Påminn mig inte om glasögon! Får man sämre syn alltså?

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan
    Lättja: Man kan få det. Hormonerna, du vet.
  • Thezzizen

Jag vill inte hanya, jag trivs ju jättebra imina ju...

• Cia o krabaten

Jag har ju lite svårt att säga eftersom jag jobbar hos de dyra....

Men jag skulle gissa på att era landar runt 3000-3500 beroende på vilken båge ni väljer.
    Men särskilt du, Lurkis, som har äldre barn skulle jag rekommendera min kedja eftersom vi har sån garanti. 1 år vad som helst som går sönder, så pajar Laban dem om 11mån så får du nya! Gratis!
    Och sen är det ju kvalitet. Levi's jeans kostar ju mer även om de hälften så dyra fungerar lika bra.

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • lurksmulan
    Cia: Jag har ju lite bök eftersom jag har olika synfel på ögonen och dessutom brytningsfel. (Ska man göra det ska man göra det ordentligt!)
    Du kan väl inboxa mig vilket företag du jobbar på så ska jag kolla upp det!?
  • snöstjärna

Blivande Mormor börjar få nån panik eller noja tror jag.
    Tre dagar i rad har hon nu ojat sig över att jag redan köpt en massa kläder så att hon inte hinner med å köpa en massa smått...

Hmm? Det finns ALLTID något å handla ju. De e ju inte bara kläder som behövs =)

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • lurksmulan
    missK: He he, dessutom kan det vara smart att köpa lite större storlekar också, för de växer så fort och ofta får man ganska mycket kläder i present och så hinner man knappt använda allt innan det är dags för nästa storlek, som man har ingenting av istället!
    Vi önskade oss blandade storlekar när någon frågade.
    Och som sagt, det finns ju gott om andra saker om vi vill hjälpa till och handla!
  • snöstjärna

lurkan:
    Ja de e ju de jag tycker ... har handlat på mej kläder genom åren ... mycket nalle puh ;) Jag jag e knäpp ... men de e så sött. Så jag har rätt mycket 50/56 å 62/68 .. men lite nytt är ju alltid skoj med.

Å sen ere ju miljoner andra saker som ska handlas.

Nu har mormor sats på att sticka lite i alla fall så hon känner sig delaktig =)

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Pladdertråden!