• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan
    Hanna: Ja det är en ganska bökig variant för jag är väldigt känslig för den. Och det blev ännu värre efter att jag fått barn! Men jag har haft den i snart 20 år så jag är ganska van samtidigt. Förhoppningvis var hals-incidenten en engångsföreteelse, jag hade nämligen badat, så det är därför det är förbjudet för min del.

Magda: Ja jag avvaktar lite tror jag. Man vet ju inte hur fingrarna kommer vara lite längre fram.

Är det någon mer som har glasögon förresten? Min syn är ju sämre nu när jag är gravid, vilket är "som det ska", men problemet är att det var så länge sen jag bytte glas att jag borde ha gjort det innan jag blev gravid. Och nu är jag värsta mullvaden och ser jättedåligt. Men jag har hört att man inte ska gå och skaffa nya glas när man är gravid men jag kan ju inte famla omkring i blindo till augusti!
    Vad hade ni gjort?
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • after eight

Svårt lurkan. Hör med en optiker. Vet att jag diskuterade min förändrade syn med min optiker när jag var gravid med Isabel.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Aaattans Marie

*kikar in på prov, ser mig snabbt omkring och sticker livrädd härifrån*

♥ Jag tar ut glädjen i förskott så har jag varit glad en gång oavsett hur det går ♥
  • lurksmulan

JUSTer är väl optiker? Varför är hon inte här när man behöver henne?!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

Lurkis... har samma problem som du, exakt!! Fick ju därför nya glasisar av maken o f.present... ska prova ut ändå tror jag... kommer ju inte klara mig på förlossningen annars

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Thezz: varför har du inte lagt upp din graviditet på din sida?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Cia o krabaten

Lurk: Gå till din optiker och gör en synis och säg att du är gravid (Som om det inte syns )
    Så får optikern tillsammans med dig ta ställning till hur mycket som ska ändras. För en del ändras det ju inte alls!

ELler så tar du en tripp till Uppsala imorgon och hälsar på mig på jobbet så ska jag hjälpa dig

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • Thezzizen

Magda, jag har det. Har inte du tillgång till den kanske? ska kika..

• Thezzizen

magda, nu kan du kika om du vill...

• Thezzizen

magda, nu kan du kika om du vill...

Svar på tråden Pladdertråden!