• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

missK: Det är bra att du sätter henne i arbete!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • snöstjärna

lurkan:

Ja efter tre samtal tre dagar i rad, så var de lika bra ;)
    Beställning på sydda haklappar med, å påslakan å kuddar.
    Så nu har hon å göra ;)

Sen så har hon nog på lut att vi ska gifta oss ... håller på med inbjudningarna för fullt =)

De e mycket nu för kära Mamma =)

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • lurksmulan

Aha, är det en hemlis fortfarande? Cool

• snöstjärna

lurkan:
    Ja liiite .. datumet är inte avslöjat. Å föräldrarna vet inte ens om det än.
    Men i veckan ska inbjudningarna komma ut så de kan ta semester å planera lite ...

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • lurksmulan

Vad roligt! Det är kul med överraskningar! Speciellt glada och roliga som det här.

• Happy baby

Hej igen! Nu har jag pratat med en sköterska på bröstmottagningen och hon har skrivit en remiss där hon beskriver mina symptom. Nu skall överläkaren titta på den och bedöma hur vi skall gå vidare. Antingen kommer han att säga att han vill undersöka mig själv eller så kommer han skicka mig direkt för att göra ett ultraljud av bröstet. Jag får besked på onsdag eller torsdag. Enl sköterskan brukar de prioritera gravida.

Det känns både skönt och jobbigt att de tog mig på allvar. Skönt eftersom jag så klart vill kolla upp det. Läskigt eftersom det direkt väcker tankar på att det kan vara ngt allvarligt. Men jag försöker hålla tankarna i styr och inte spinna vidare allt för mycket på "tänk om..."

• after eight

Skönt ändå bobo att de prioriterar dig. Så du slipper oroa dig så länge.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

bobo... det är ovanligt ändå att unga tjejjer har BC lutar till vääääääldigt stor del att det är mjölkkörtlarna men bättre att kolla än att fantastin sätter fart som sagt ...

missK... åhhh så spännande ju tror du inte de anar nåt?

Cia.... jag har oxå alla fel man bara kan ha på ögonen känns det som har hittils inte hittat ett par under 5000 och då med en rätt billig båge ändå

Du o Jag lurkis

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Happy baby

ae: Ja, absolut. Jag försöker tänka positivt men det går lite upp och ned. Det postitiva är att vi inte har någon som haft bröstcancer i min släkt på någon av sidorna och det 'är tydligen ofta ärftligt.

• lurksmulan

Attans att ni skulle bort i påsk Hanna! Det blir småland för vår del och säkert Borås-Alingsås också! Vi hade ju kunna byta glasögon med varandra, titta på varandras flytningar och annat skojsigt!

Svar på tråden Pladdertråden!