• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • hidden angel

neeej..norelle åkte... ;/

• Sötnos

Ja, det var lite tråkigt att Norelle åkte...Jag försöker bara titta på utseende/bilder när jag gör min bedömning..ska jag tänka på hur de är som personer, så gillar jag nog ingen!

• sisley

Sötnos

Håller med dig om att om jag måste ta hänsyn till personlighet så håller jag inte på ngn för alla är ganska så otrevliga och dryga.

Otroligt trist med tillbakablickar när jag följt alla avsnitt. Tur att det kom ett avsnitt till direkt efteråt annars hade jag varit sur resten av kvällen. Vad gäller Norelle så var det ganska väntat men att Anne har klarat sig så länge trots att hon bara har ETT bra foto är obegripligt. De måste verkligen gilla henne och det skulle inte förvåna mig om hon går och vinner hela tävlingen...

• Dramaonline

Jag tycker Ann är så tråkig..... Hon måste åka snart.

• Sötnos

Jag fattar inte heller hur Ann kan vara kvar...eller hennes utseende passar i o för sig på catwalken, men bilderna blir ju inte bra!

• Pheonix

Eva har gjort dom bästa bilderna hithills....hon är verkligen en modell!!!
    och hon förtjänar att vinna....hon kanske är lite bitchig, men åxå osäker på sig själv...
    Nästa gång så kommer Ann att få åka hem!!!
    Go Eva

• Sammet

Jag tycker att Eva och Yaya är hemskast men snyggast och det skulle var kul om det blev en färgad vinnare.
    Min favorit var...äsch, nu har jag redan glömt hennes namn, den mulliga tjejen...Hon var härlig och snygg!

• Marsbaby

jag tycker det vore orimligt om Anne vann, jag menar, hur kan man va modell om bilderna på en blir kassa? sen tycker jag att hon påminner lite om båda de andra tjejerna som vunnit hitills (specielt Adrienne fast Ad, är sötare) så det skulle bli extremt homogent om Anne gick & vann.

Tycker Eva & YaYa är är snyggast. Att Eva är lite speciell stör mig inte, men YaYA, det är ju hon som är divan. Hon är så perfekt, kan allting, är så mogen & har rest så mycket.. tss. Sen har hon ju gått på fint college också, konstigt att hon med sina fina värderingar kan tänka sig vara modell.. Oj nu var jag visst lite bitchig! Ni som gillar Yaya får ha överseende med mig, vi har smak som bak ni vet.

• Dramaonline

Jo, men det är ju så, Yaya är lite snobbig (intellektuellt menar jag). Men jag gillar henne ändå.

Norelle tycker jag var jättesöt, och även om hon var lite valpig i de flesta sammanhang, så visade hon sig väldigt storsint mot Eva, det var moget.

• Flutterby

Alltså, de föregående vinnarna, har ni sett dem någonstans se'n de vann? (förutom idetta program, alltså) Top model, jovisst!

Svar på tråden Top Model 3!!!