• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • giftgrodan

jodå sisley, det blir mer... I alla fall raggar de deltagare till TM4 i slutet av det sista avsnittet.

• Mama Bean

Gumlan,

"hade hoppats"

kanske inte så smart författat

• silvia

Vågar nog inte gå in i den här tråden mer... Inte förrän jag har sett det sista avsnittet.
  • Mama Bean

Jag tvekade om jag skulle skriva ngt om ngn missat det, kanske fel o påpeka det.

Glöm d!

• silvia

Ses på onsdag kväll efter 22.00.

*borta *

• Gumlan

funderade på om jag skulle skriva hoppas eller hade hoppats, men eftersom jag vet vem som vinner kan jag ju inte skriva hoppas för att jag vet ju redan, så då skriver jag hade hoppats, men det säger ju inget om vem som vinner för det? Det jag hade hoppats kan ju vara både rätt och fel? Hur ska man annars uttrycka sig om vad man hade hoppats om man inte visste?

exempel Sverige spelar mot Danmark och jag vet att Sverige vinner.. och jag hade hoppats att Sverige vann, och om jag vet att Danmark vinner så hade jag hoppats att Sverige vann för det ju

Svar på tråden Top Model 3!!!