• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • Dramaonline

Jag tycker iofs att Toccara varit mindre laddad på sistone, säkert beroende på det där med klädstorlekar, men de kunde väl ha pratat med henne innan de skickar ut henne....

• Marsbaby

Ni som vet vem som vinner, ni berättar väl inte för oss på den här tråden? vore trist att veta

Vicke, Trist att du fick veta när du inte ville. Mer spännande att gissa.. Men du kanske inte vilka mer som kommer i final förhoppningsvis! Alltid något i såna fall...

Jag tycker Amanda har fantastiska ögon men fruktansvärd hårfärg numera, var det inte ett misslyckande med hennes frissa eller? Som de inte vågade erkänna, eller menar de att det är snyggt..

Håller nog på Eva..

• 8z8

jag tror Yaya vinner fast enda nackdelen är väl hyn men med lite smink så!!!håller förövrigt inte på någon..Amanda verkade ok ibörjan men nu gillar jag henne INTE (håret skulle inte vara så blont heller)..!!

• Poena

Visst måste de retuschera hennes hår sedan, eller är det belysningen som gör att det ser jättebra ut på bild??? Ser inte alls lika gult ut då tycker jag! Jag tycker egentligen att brunt hår passade henne bättre, men hon såg så alldaglig ut i det, hon står ut mer med sitt blonda hår och superovanliga ögon!!

• kajsa kavat

Tittade just på mina två inspelade avsnitt från igår. Jag tycker nog det var ok att Nicole åkte ut för allvarligt: MAN LA INTE MÄRKE TILL HENNE!! Toccara tyckte jag däremot va lite synd

Men vem som ska vinna det vet jag inte alls vad jag tycker längre Jag tycker Ann är jättevacker men hon gör sig ju inte riktigt på bild, Yaya är också vacker men lite " von oben". Eva har ju sin egen stil men jag tyckte det var otroligt lågt att hon ville att Norelle skulle göra bort sig. Amanda..njaee.. Norelle tycker jag är ful.

Alltså: Yaya, Ann (om hon skärper sig på bild) och Eva om hon blir lite mer mjuk i kanterna. Svårt!

• Mama Bean

Jag håller nog på Eva...

• TweleGirl

ja är fast... älskar det där programmet. redan från första säsongen... om jag får tippa en vinnare blir det... Yaya gör sig bra på bild och Eva också... neh, det blir Eva! hon har blivit mer vettig än innan och blir bra på bild. håller på henne.

• Sötnos

Snart dags igen! Två program på raken..jippie!

• kajsa kavat

Jajamänsan! Har laddat upp med lite mysigt fika kvällen till ära *flin*!

Svar på tråden Top Model 3!!!