• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • Pyff

Neeeeeeej! Inte Nicole!!! Jag hejade ju på henne.........

• Sötnos

Sisley - mmmm semlor...o jag fick inget gott idag, inte ens ostbågar! Fick ta ett äpple för att inte hungra ihjäl!

För övrigt så tycker jag att det var bra att Nicole åkte ut...hon ser lite tråkig ut...söt, men inget mer...

• hidden angel

missa sista avsnittet nu ju.. det var ju oc samtidigt.. ;/ vem e nu nicole? *så dålig på namn*

• Sötnos

Hon med kort rött hår...

• Yoyna

Jippi! Fler än jag som tycker "skräp-tv" är kul! Tur för mig att sambon var på jobb ikväll, då kunde jag se båda avsnitten utan att skämmas! Tycker verkligen att det är hur kul som helst!

• piffan

Jag har jättesvårt för hon yaya(stavas det så??)
    Arrogant...bläää

• ming

Ursäkta mig, men var det bara jag som tyckte att Amanda var rusktigt ful idag? Stora elefantöron som stack ut, pyttelitet huvud, slickat gult hår.... Nä, jag hade inte stött på henne om jag var kille!

• hidden angel

ming... alltså inte för o va sån, men när e amanda snygg??? fattar inte vad hon gör där!!

• Sötnos

hidden angel - fattar inte heller när hon någonsin har varit snygg...Dock blir hon snygg på bilderna! Fast jag gillade henne mycket mer i hennes gamla hår, tycker att de borde ha kunnat fixat håret bättre, tycker det där blonda/gula är hemskt!

• Gumlan

Näää Nicole var ju bra ju!!! Dom har knasig smak! Ja hade ju kastat ut yaya efter dagens reklam!!!

Svar på tråden Top Model 3!!!