• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • Jaffa

Top Model är ett väldigt bra program..sambon är nära på att mörda mej så fort jag kollar på det *Skratt* men det är så bra tycker jag!

• silvia

Fler än jag som har börjat trötta på att de är i Japan i 4 (5?) avsnitt??

Nog för att de vill ha lite omväxling från New York men 4 avsnitt i Japan är lite att ta i...

• Sötnos

Jag har tröttnat på Japan nu!

• kajsa kavat

Nej, jag tycker Japan är kul!

• 19Sofia79

Kan inte vara många avsnitt kvar nu... Vad göra sen titta på den skandinaviska versionen som säkert inte blir lika full av Drama Queens, tyvärr.

Jag älskar intrigerna juh....hmm får trösta mig med Big Brother.. He he he

• silvia

På onsdag visas del 12 av 13...

• Marsbaby

Vet nån om den svenska versionen börjar direkt efter? Jag är rätt nyfiken på den med & tror nog det finns svenska knäppbrudar me som kommer bråka vilket alltid är kul att se, hihi

• silvia

På 3:ans hemsida står det:
    tv3.se/index.phtml&document=56970

"Top Model Sverige
    Skandinaviens nya toppmodell ska utses. Ett antal unga svenska tjejer genomgår stenhårda utmaningar i modehuvudstaden New York, i kampen om titeln. Tjejerna kommer att testas genom våghalsiga fotograferingar, modevisningar med dåliga förutsättningar och utifrån sin stilmedvetenhet, läraktighet och attityd. En och en slås de ut och de som blir sist kvar får möta motstånd från Norge och Danmark.
    Programledare: Mini Andén
    Premiär i vår"

Själv kommer jag inte kolla på den svenska versionen.

• Mama Bean

Jag är väl så knäpp att jag kommer att titta på det också

Svar på tråden Top Model 3!!!