• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • Tjejja

Alltså vinner inte Eva... en teori bara ;)

• Marika78

Tja, det är inte så svårt att ta reda på vem som vann, det är bara att söka på google..
    Så nu vet jag också..

• vindvilja

Oj, vad svårt. Jag tycker inte att någon av de tre är tillräckligt bra egentligen. Första säsongen var det ju helt klart vem man ville skulle vinna. Men nu är det svårt.

Hoppas så här:
    Yaya
    Amanda
    Eva

Tror:
    Yaya
    Eva
    Amanda

Jag har gillat Yaya hela programet men hon börjar bli lite väl divig nu. Men hon har ju bäst bilder och vunnit mest tävligar och det lär ju spela in. Amanda är trevlig men tror att hennes synproblem är för stort för att kunna bortses från. Eva har ju ingen självdistans alls. Hon är alldeles för kaxig för sitt eget bästa och jag tror hon faller på det. Fast även hon har ju en del riktigt bra bilder.

• Marsbaby

En sak är säker, om nu YaYa skulle vinna så lär hennes ego bli stort så hon spricker...

• Tuss 81

jag vet osså hur det slutar så därför skriver bara jag hur jag tycker det ska sluta

1 = Amanda
    2 = Yaya
    3 = Eva

• Gumlan

Jag vet också, men ja skriver vad jag hade hoppats

1. Amanda
    2. Eva
    3. Yaya

Hade velat att yaya åkt ut för lääänge sedan nu, hon har ju verkligen visat sin sämsta sida på senaste!!

• sisley

Fy, det blir bara tråkigare och tråkigare programmet tycker jag, Den här omgången känns deltagarna så bleka på ngt sätt och jag tvivlar starkt på att det verkligen är ngn ny topmodel på gång.
    Jag som hela tiden har hejat på Yaya har slutat upp med det för hon är ju minst lika elak och dryg som resten av tjejerna. Varför kan man inte både vara snäll och vacker?

• Twilight

Alltså, hallå, varför klagar alla på Eva? Jag tycker hon bättrat sig jättemycket, och sen är det ju så att ALLA typ pratat skit om nån/varit kaxiga men det är bara Eva som får skit för det hon gör.

Sen tycker jag hon var jättestark i början som erkände att hon var elak för att hon mådde dåligt och sen bad om ursäkt till de andra... Klart det tar tid att ändra sitt beteende om man har levt med en kaxig o elak atityd i flera år bara för att orka... Eller?

Är iaf glad att Ann åkte ut, alltså, jag fattar inte hur korkad man kan vara... Hon förstod ju ingenting som nån pratade om

Svar på tråden Top Model 3!!!