Jag tänker hålla mig....
Vill absolut INTE veta!!!!
Nästsista avsnittet nu på onsdag! *s* Har redan blivit bortskämd med 2 avsnitt på raken...
Gäller att inte missa att ställa in videon på det sista och 13:de avsnittet den 9/2... Oh, vad sur jag skulle bli på mig själv då!!
Har börjat tycka bättre om Ann på slutet och tycka mindre om Yaya...
Hoppas Ann slopar den där halvöppenmun-minen som hon envisas med och får nån bra bild till iaf!
Yaya, henne som person tycker jag mindre och mindre om! Defensiv, överlägsen, envis, "tyck-synd-om", respektlös m.m. Usch!!
Eva, ser inte nån skönhet eller nåt vackert hos henne.... *går emot strömmen lite* Tar bra bilder, det gör hon men men...
Tyckte att det var dags att Norelle åkte ut, lite för omogen fortfarande... Hon får träna på att gå, visa lite ödmjukhet och respekt, gärna öva på lite fler miner i ansiktet, sen kanske hon kan komma tillbaka som modell??
Amanda, fortfarande min favorit, sen första början. *går emot strömmen, mycket
) Dock som jag tidigare sagt, inte allt hon tar sig till/säger, men hon har de snyggaste bilderna, ser bra ut även annars, utan spackel. Dock inte gåendes i kimonon i början, så hon gick/struttade/småhoppade fram??? Men läckert på slutet inför juryn när hon drog fram solfjädern!
Ser fram emot onsdagens avsnitt!!
Är ledig från jobbet så då får jag se avsnittet "live" för en gångs skull!