• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • Marsbaby

Flutterby, jag har sett Adrienne på några omslag, typ amerikanska Elle & Vogue eller nåt, men inte annars. Måste dock erkänna att jag i vanliga fall (förutom serien) inte alls kollar in mode så mycket eller har koll på vilka som är supermodeller... Så de kanske syns men jag inte ser dom! Har hört att det ska gå bra i alla fall för Adrienne!

• smulan76

MAn kan ju säga vad man vill om Yaya men hon är ju väldigt duktig på dom flesta uppgifter dom får och är fin på bild, så hon skulle väl vinna tycker jag men sen klarar jag inte av hennes överlägsna attityd...

Amanda tycker jag har ett häftigt utseende också!

• smulan76

Åååååh, nu var jag ju bara_tvungen_ att kolla vem som vann!!!!
    Men, mina läppar är förseglade...

• ming

Flutterby-> Men de kanske inte blir internationella supermodeller. Det kan ju faktiskt hända att de är kända i USA. Om inte annat så tror jag att de åtminstone fortfarande jobbar som modeller, mer eller mindre kända.

• Annapanna

Jag har också fastnat i Topmodelträsket, jag som avskyr dokusåpor har dock inte sett från början.
    Vad besviken och förvånad jag blev att Norelle fick åka hem??!! Hon var enligt mig den enda av tjejerna som var riktigt fin i verkligheten (alla gjorde sig bra på bild ). Förmodligen har jag fel ändå, eftersom alla i juryn tyckte tvärtom

Smulan 76: jag vill veta!!kan du inte skriva i min gästbok?

• smulan76

Annapanna
    Då kanske någon läser din gästbok som inte vill veta...

Men gör så här:
    Sök på google.se, skriv Top model 3, upp kommer en massa sidor och först en amerikansk där det redan i förhandstexten på google står vem som vann!

• Annapanna

smulan76 : du har så rätt
    ok, tack!

• Madelene81

Yahoo - rätt tjej vann Jag kunde inte heller hålla mig...

• silvia

Jag tänker hålla mig....
    Vill absolut INTE veta!!!!

Nästsista avsnittet nu på onsdag! *s* Har redan blivit bortskämd med 2 avsnitt på raken...
    Gäller att inte missa att ställa in videon på det sista och 13:de avsnittet den 9/2... Oh, vad sur jag skulle bli på mig själv då!!

Har börjat tycka bättre om Ann på slutet och tycka mindre om Yaya...
    Hoppas Ann slopar den där halvöppenmun-minen som hon envisas med och får nån bra bild till iaf!
    Yaya, henne som person tycker jag mindre och mindre om! Defensiv, överlägsen, envis, "tyck-synd-om", respektlös m.m. Usch!!
    Eva, ser inte nån skönhet eller nåt vackert hos henne.... *går emot strömmen lite* Tar bra bilder, det gör hon men men...
    Tyckte att det var dags att Norelle åkte ut, lite för omogen fortfarande... Hon får träna på att gå, visa lite ödmjukhet och respekt, gärna öva på lite fler miner i ansiktet, sen kanske hon kan komma tillbaka som modell??
    Amanda, fortfarande min favorit, sen första början. *går emot strömmen, mycket ) Dock som jag tidigare sagt, inte allt hon tar sig till/säger, men hon har de snyggaste bilderna, ser bra ut även annars, utan spackel. Dock inte gåendes i kimonon i början, så hon gick/struttade/småhoppade fram??? Men läckert på slutet inför juryn när hon drog fram solfjädern!

Ser fram emot onsdagens avsnitt!!
    Är ledig från jobbet så då får jag se avsnittet "live" för en gångs skull!

• silvia

---Snälla ni andra som kollar upp vem som vann, var försiktiga så att ni inte skriver ut några ledtrådar!!!

Pleeease....

Svar på tråden Top Model 3!!!