• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • bambigirl

sisley: Jag vet, på lördag. Redan kollat upp det

Men nu är jag hemma och är sjuk och då hade två avsnitt av top model suttit fint...

• sisley

bambigirl

Jaha, då förstår jag att du är irriterad. Utbudet på tv under dagarna är ju inte mkt att hurra för. Jag försökte kolla lite på "Days of..." idag och det gick bara inte. Fy fabian, vad dåligt det var.
    Hoppas du ska må bättre snart!

• Victors Mamma Tess

Jag älskar såna program men tyvärr kan jag inte hålla mej ifrån att gå ut på nätet och söka programmen så jag får se vem som vinner.. Fast jag kan inte sluta kolla även om jag vet vem som vinner... Helt sjukt

• Bonanza

Jag är fortfarande sur för att de körde ut Toccara utan giltig anledning. Ja förutom att hon var "tjock" då. Jag förstår helt enkelt inte vad Amanda och Ann är kvar för? Amanda är ju ful och har en vidrig personlighet, och Ann har blivit bra på typ ett foto, och hon är inte så snygg heller.

Nu hejar jag på yaya, även om hon kan vara lite väl arrogant. Undrar vad domarna hade sagt om hon hade spytt rakt ut istället?

Eva är också en favorit, hon är söt och har en egen stil.

Längtar tills nästa vecka.

• Gumlan

Nicole åkte väl också ut utan direkt anledning??? Tycker hon var jätte söt och gjorde sig bra på bilderna och i reklamerna (om man jämför) Vet inte vem jag tycker ska vinna nu

Tycker alla att Amanda är ful?? Ja tycker hon är söt. Jätte fina ögon och så...

• myself

Amanda blir bra på bild, har häftiga ögon.. men inte fan är hon söt

• Gumlan

snygg kropp har hon! Kan inte fatta att hon fött barn!!!!

• Vicke

å nu är jag besviken på mig själv. Satt och sökta på vem som åkte ut i går. Men då fick jag reda på vem som vinner alltihopa *suck*.. Nu har jag ju förstört allt...

Svar på tråden Top Model 3!!!