• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • Jii

Nej fy vad nyfiken jag blev då!!!!!

Jag hoppas på Yaya, hon är vacker men verkar inte så ödmjuk...

• Jii

Jag kunde inte hålla mig till ikväll!!!!! Jag vet oxå vem som vann!!!

• Hjärtebebis

Ni som vet vem som vann, var hittade ni det? Jag har inte tv3 men är nyfiken ändå?

• Prickiga jag

Jag har följt alla tre säsongerna. Blir oxå nyfiken när ni säger att ni vet vem som vann, men jag tänker hålla mig, tänker hålla mig, tänker hålla mig...

/Tv-freaket

• jojja

Snart är det dags... Ska bli kul!!

Såg ut att bli ruggigt roliga och bra bilder ikväll - najs!

*kram* på er!

• kajsa kavat

*snyft* Jag jobbar ju Måste påminna maken å spela in det åt mig

• Önskan

Tittar nu, är det ikväll man får se vem som vinner? Spännande! Tycker fortfarande Yaya är vackrast men Amanda har nåt oxå. Tycker inte Eva har "det".

• Pheonix

Springer till datorn i pausen till Top model....det är ju bara såååå spännande, Jag tror 100% på Eva, det har jag gjort från första början!
    Yaya är så divig och tror att hon är bäst på allt, men visst.....hon är vacker åxå....Fast ingen supermodell!

• Sötnos

Är lite besviken på att Amanda åkte...visserligen går det antagligen inte att ha en blind modell, men jag tycker Eva borde ha åkt för länge sen! Håller med Önskan att hon inte riktigt har "det"....

Svar på tråden Top Model 3!!!