• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • nikon

nån som vet om tv3 kommer att visa repris på top model 3´s sista avsnitt??

• sisley

Oj, nu såg jag ju att det var fel avsnitt som sändes. Konstigt!

• Aleathiel

Jag missade också sista avsnittet och vill jättegärna veta om det går i repris!

• minime

jag är hjälplöst fast i programmet =D

• nikon

tv3 hade den goda (?) smaken att sända del 12 av 13 igen igår, så tänkte jag leta reda på någon att kontakta, hittade absolut INGENTING på deras hemsida eller på text-tv.

Hoppas vi får se det avsnittet snart!

• Flutterby

Nå'n som vet när/om det ska visas? Jag letade också på TV3:s hemsida, efter tel.nr el. annat, men det finns ju inte! *grrrr*

• nikon

Jag gissar att om det visas så visas det kl 01.30 mitt i natten när knappt någon har chans att se det. De hade ju världens chans att visa det i söndags, bara skippa det där programmet som man ringer in och försöker svara rätt på vilket ord de valt för att vinna pengar på... någon som förstår mig förklaring? (det som härmar Puzzel på tv4)

• Aleathiel

Jag fick just svar från TV3 (har mejlat och frågat om reprisen) och sista avsnittet ska visas i repris nu på lördag 19/2 12.30! Jippi!

• nikon

Hoppas de visar rätt avsnitt denna gång...

Svar på tråden Top Model 3!!!