• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • TweleGirl

JAAA!!! hon jag hejjade på hela tiden!! VISSTE väl att hon skulle bli superbra i slutet!!

• Flutterby

Aaaaaaaargh!!!!! Ställde videon på inspelning, men det var för lite plats kvar, så jag missade sista halvan! *grrrrr* Är det repris på lördag??? Har inte läst vem som vann, hoppas att jag inte får reda på det!

• Tjejja

Som jag trodde då!! Fast så här i efterhan d så var det nog rätt som vann i alla fall... Eva har verkligen förändrats! Yaya... förändrades till det sämre under programmet tycker jag så det är inte mer än rätt helt enkelt. Att Amanda inte skulle vinna kunde man ju lista ut... det var mycket som fick henne att falla tror jag. Dels den dåliga synen och att hon hade barn!

• Marsbaby

Rätt person vann!
    Tack för en kul tråd, kanske ses vi på en ny om den svenska versionen?

• ladyhawk

Jag trodde att Yaya och Eva skulle gå till final och att Yaya skulle vinna. Men jag tycker att Eva förtjänade att vinna. Mer speciellt utseende och otroligt bra som covergirl. Kul!

• Poena

Fel, fel, fel

Jag är inte nöjd alls med den som vann!! Fast de andra kommer säkert få feta modellkontrakt också så egentligen spelar det inte så stor roll..

• Flutterby

Vad i h-vete(ursäkta) menar TV3 med att sända repris av näst sista avsnittet idag- igen!!! Trodde jag skulle få se sista avsnitett äntligen! *morr* Fy vad jag blev irriterad!

• giftgrodan

de bad om ursäkt i slutet av visningen, och lovade att åtgärda det. Håll koll på deras texttv eller hemsida är nog ett bra tips

• nikon

Håller med Flutterby, *morr*
    Än står det inget på deras hemsida...

Om nånhär ser nåt vill ni vara gulliga och säga till då?

Svar på tråden Top Model 3!!!