• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • Twilight

Japp, jag har tjuvkikat... Kan ju inte hålla mig

Vilket avsnitt är det nu nästa gång? Är så dålig att hänga med i tv-serier fast jag vill!!!

• silvia

HU!!
    Vågar ju knappt kika in i tråden längre av rädsla för att nån har avslöjat vinnaren i förväg! Eller gett en för tydlig ledtråd om vinnaren...
    LÅT BLI!!!

----------------Ändrad Tid!!! -------------------
    Top Model 3 sänds kl 21.00 ikväll istället för 20.00.

Från TV3´s hemsida:
    "20:00 TV3 Reportage: Efter tsunamin
    20:55 TV3 Nyheter
    21:00 Top Model 3
    22:00 Fear Factor USA"

Vill inte att ni ska missa det!

Själv jobbar jag till 21 som vanligt och får kolla på avsnittet imorgon bitti!

• jojja

Åhå, vilken tur att du sa det Silvia. Jag hade dessutom för mig att det var tisdag - så jag behövde _verkligen_ påminnas!!

Härligt, ännu en kväll i tv-soffan...

• Poena

Nu har jag sett alla avsnitt
    Tänker inte avslöja något av vad som händer för att inte förstöra för er andra!!

Längtar verkligen till att tv3:s svenska Top Model börjar med Mini Andén som programledare!!

• Gumlan

NÄÄÄÄÄ nu är jag besviken!

• myself

Mini Andén verkar däremot vara en riktig stropp!!

• Gumlan

Tycker ni att rätt person åkte ut?????? Visst hon hade jätte dåligt självförtroende men det går ju att jobba bort!!! Hon var ju en av dom sötaste tycker jag!

• Sötnos

Jag tycker också att hon är jättesöt, men hennes bilder var inte alls speciella på något sätt...Fast de hade kanske blivit bättre o jag hade hellre sett att någon annan åkte ut...

• myself

Gumlan
    Jag tycker det var helt rätt person. Tyckte hon var en gnällig liten vanlig tjej, finns många som ser ut som henne. Hon hade inget speciellt.

• Sötnos

Jag tycker att det är många som ser ganska vanliga ut, vilket är tråkigt...Inte för att jag vill att de ska se ut som värsta skönhetsdrottningar. Nej, det jag är ute efter är nåt speciellt, kanske nån som nästan är lite ful men som ändå har det där lilla extra. Många ser så tråkigt alldagliga ut...eller nåt sånt...

Svar på tråden Top Model 3!!!