• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • myself

Sötnos
    Håller helt med dig.. att modeller ofta gör det.. men just i top model tycker jag ändå att det finns 2-3 st som står ut..Eva, Amanda och hon vas hon nu heter, hon som "förlorade" idag, mörkt hår och kortklippt.. ingen utav dom är ju klassiska skönheter!

• Gumlan

Jo visst hon ser vanlig ut, men tycker många där gör det... håller med sötnos, man ska nästan ha något som är fult, då blir det speciellt

• silvia

myself,
    Norelle heter hon!

Hmm... Jag har nog inte skrivit vad jag tycker om tjejerna...

Nej, jag tyckte inte heller att Cassie såg så väldigt bra ut. Det var liksom ingenting speciellt/personligt över hennes utseende. Tror inte att hon skulle ha överlevt modellvärlden även om hon hade gått vidare...

Toccara, friskt vågat, hälften vunnet?? Bra med fler "mulliga" modeller men svårt att lyckas till slutet i en sån här tävling... Gillar hennes utstrålning!
    Men vilket skrik det kom från Toccara när hon blev nypt!!! Trodde att de hade stuckit nålen(saxen?) i henne istället för kläderna!!

Amanda är min favorit sen avsnitt 1, gillar dock inte allt hon tar sig för... Som t ex de tidigare kristallanklagelserna och klantigt att glömma skorna, det enda de skulle komma ihåg att ta med!
    Underbara bilder, förutom igår, de var hemska!

Yaya, har jag haft liite som favorit till och från... Ibland wow, ibland tummen ner! Pendlar upp o ner...

Nicole, hon säger mig ingenting... Glömmer ständigt bort henne. Fast det var en läcker bild hon fick till med energidrycken på studsmattan!

Eva har jag svårt för, både personlighet och utseende, även om hon får till fina bilder ibland.

Ann, i början så avskydde jag henne, nu vet jag inte riktigt vad jag tycker. Blev lite imponerad av henne igår, på "go see". Hoppas hon kan lära sig att få till ansiktet och kroppen på fotona också...

Norelle, vet inte vad jag ska tycka... Hon har inte så många ansiktsuttryck, kan inte gå i högklackat, lite väl tanig m.m.
    Och så påminner hon om de förra två årens vinnare, Adrienne(?) och Yoanna. Men det är väl sånt utseende som går hem..?
    De tidigare säsongerna hejade jag på Yoanna, Adrienne och en till tjej som jag redan har glömt namnet på!

------------------OBS!!!!-------------------

Enligt TV3´s tablå så ska de de kommande två (antagligen tre) veckorna visa TVÅ avsnitt av Top Model 3 på onsdagarna!
    Nästa onsdag: 20.00 Avsnitt 8/13, 21.00 Avsnitt 9/13.
    Onsdagen efter: 20.00 Avsnitt 10/13, 21.00 Avsnitt 11/13.

Vill inte att ni ska missa det! Stänga av dem tv:n efter ena avsnittet - ooops!

Fast nu har de (äntligen) börjat gå i repris på helgerna, lördag em.

• Bonanza

Är det bara jag som verkligen avskyr Janice??

Varför måste hon vara så jäkla elak mot Toccara? Varför??
    Ok, hon är mullig. Men om de inte kommer bedöma henne rättvist, varför då ta med en mullig modell? Det är ju rena mobbningen.

Jag hejar som sagt på Toccara och på Yaya. Absolut inte på Amanda. Hon verkar ha en så vidrig personlighet. Hon blir bra på bilder men annars är hon ju ful!

Längtar tills nästa onsdag!!!

• silvia

Ja, Janice klarar visst inte av att se mulliga modeller. Tur att Toccara har den där lilla knubbiga domaren med lilla hunden på sin sida, förutom Tyra.

Såg att Tyras mamma skulle dyka upp i nästa avsnitt.

• sisley

Bonanza

Nej då, du är inte ensam om att tycka att Janice är en förskräcklig kvinna. (Jag har skrivit om det tidigare i tråden också.) Hon är alltid elak mot alla, tycker jag, trots att hon ser jä*lig ut själv. Snacka om att leva på gamla meriter! Men jag tyckte att det var så skönt att Tyra försvarade Toccara igår, för Jannice såg så dum ut då. *s*

• Pyff

Bra att Carrie åkte ut, hon behövde nog komma hem till mamma och få ordning på sitt liv...........

• Pyff

Ooops, fick hjärnsläpp!! Jag menar naturligtvis CASSIE inte Carrie.....

• pucken

går det nån repris av gårdagen top model? jag satt med mina apkatter (kolla mitt galleri så får ni se!) och glömde bort tiden.

och ja, janice är vidrig, på alla sätt och vis!!!

nån som har sökt till den svenska versionen? visst skulle det bli en sån?

• silvia

pucken,
    Ja, repris på lördag kl 16.05.

Svar på tråden Top Model 3!!!