• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

nä herregud =) klart ungen måste ha mat! när han väl blivit större kommer vi ju sjävklart att se till att han äter riktig mat också. som sagt är det svårt med småttingar.

• Fru Indosaurie

w har väldigt mkt att säga världen verkar det som. Sova är det sista hon vill.

vi ska snart börja med potatis, får se om det är roligare än gröt. Annars får jag väl amma tills hon flyttar hemifrån

• pucken

gör det, så ska jag se dokumentären om världens längst ammande mamma =)

• pucken

ring upp fred och ge luren till wilma, så kan hon snacka medan du vilar =)

• Fru Indosaurie

nu är det jag som pratar och hon som lyssnar, hon kan ju inte överta titeln "den som talar mest i familjen och aldrig kan vara tyst"

idag ska jag nog ringa till "tryggve" så att jag vågar gå ut med texas på gården (alla lysen är släckta).

• pucken

usch va läskigt! iiihh kan han inte bara pissa i kattlådan? =)

• Fru Indosaurie

mm säger detsamma. Det är jätteotäckt, jag vågar inte ens gå ut. flera nätter i veckan har jag struntat i det men det är inte så bra. En kväll vågade jag inte gå ut ur sovrummet ens och ingen kväll har jag släckt fönsterbelysningen, det är kolsvart ute och ljust inne, jag ser inte ett skit ut..

W knep ihop munnen på mig när jag sjöng på väg till skötbordet, vad ska det betyda?

• pucken

jag går aldrig ut när det är mörkt, eller ja, väldigt sällan. är livrädd, man vet aldrig vad det är för folk ute. speciellt inte här i vh.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)