• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

här är det iofs mest barnfamiljer som bor, men ändå. jag ska ju bara ut på gården.. jag har skämtat länge om att ringa tryggve, dags att göra slag i saken?
    dom sitter säkert ändå bara och fikar hela nätterna *tror*

• pucken

undrar vad de skulle säga om du ringde egentligen. du kan ju alltid svänga ihop en kladdkaka och bjuda på =)

gud, ibland blir jag helt matt och tårögd av att se min aggs. han är verkligen så vacker! okej att han gnäller ibland, men han är helt perfekt, skulle aldrig vilja ha en annan bebis än han. *mammig*

• Fru Indosaurie

haha, det tar 1 minut att gå ut, sen säger jag hejdå då har dom nåt att prata om efteråt iaf

mm visst är det underbart jag längtar tills W blir stor och jag kan krama henne RIKTIGT hårt.

• pucken

fru
    ja, nu slingrar de sig bara och tycker att man är i vägen. men ibland så kommer man åt att ge honom en bamsekram!

mel
    japp =) men det har varit så här ett par månader, så himla skönt att jag släppt allt som kändes svårt. jag verkligen njuter av att vara (studerande) mamma, om man bortser från lite jobbiga turer ibland.

• pucken

nä töser, jag måste lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon. guten natt!

• pucken

malla
    lycka till på tentan idag!

så ska vi se om tågen går som de ska idag, alltid ett äventyr att åka med sl. men de har inte haft problem på vår sträcka sista tiden, det är positivt =)

• Småtokig

God morgon tjejer

Ingen bebis i helgen men det känns som om det börjar ta sig.. jag har lite mensvärk så det kommer nog..

• nica83

Så skönt! Har fått tid hos en privat gynläkare på fredag för att kolla så allt är bra efter MF. Blir dock lite skeptisk till varför hon har så gott om tider? Är hon inte bra??

• Melisabeth

nica - kan ju vara återbud..... tror inte du skall tro att hon inte är bra för att hon lyckas ha lucka, utan vara glad att du får komma såpass snart, så du får det "överstökat" =)

Tokig - VI som hoppades =) Men är ju bra om det känns som det är på G iaf =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)