• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • nica83

mel
    Tror inte det var återbud. Hon verkar kunna ta emot akut också, vilket är bra inför nästa grav. Får se hur hon känns på fredag, hon är iaf med i landstinget (måste väl tyda på viss kvalitet?) så jag kommer komma upp i högkostnadskort då!

• Småtokig

Kollade på den sidan som ni andra och tydligen så skulle jag bo i ett område med singlar.. hmm

Typ: C06 Minglande singlar

Utmärkande drag
    Unga
    Ganska välutbildade
    Singlar
    Medelinkomsttagare
    Hyresrätt i medelstor stad
    Nöjesintresserade
    Förändringsbenägna individualister

• Småtokig

Mel

Vet att ni hoppades det gjorde jag oxå.. Men det var skönt att komma in i fredags.. de kollade med CTG jag skulle trycka på en knapp så fort jag kände minsta lilla fosterrörelse vilket int var det lättaste eftersom det var mitt under eftermiddagsluren men jag fick in 2 under 12 minuter.. hjärtat pumpade på från 135 ända upp till 179.. Men de sammandragningar som registrerades var inte mycket att ha.. Kom upp i 17 som mest och tror att den kan gå ända upp till 100.. hmm

• Melisabeth

Tokig =)
    JA då var det ju inte så mkt =)
    Ja men självklart att det är skönt att kolla upp saker, så man iaf vet att "än så länge är det helt ok" eller vad man nu vill att det skall vara =)

Nica - bra med ngn som har akuttider =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Småtokig

Nu blir det frukost och sedan tänkte jag gå upp till pop och se om där finns något kvar..

• Melisabeth

Jag skall göra mig iordning också.. vi blev sittandes vid köksbordet och prata en massa om barn och "uppfostran" så tiden drog iväg...
    Men vi skall ta en sväng på stan i lugn och ro och "öva" bort (försöka) min sociala fobi litegrann...... Skolan börjar ju snart snart, och det är väldigt dumt att få panik över mkt folk och liv och rörelse... Så härdning är på gång =)

Fick en tid nästa vecka med psykologen på MVC också.. se om jag kan få ngn rätsida på min rädsla för allt som kan gå fel... Känns skönt att få ngn att vädra det med också =)

• Fru Indosaurie

2,5 timmes promenad blev det på förmiddagen, jag höll på att svälta ihjäl när jag kom in. W var vaken och låg trots sin hunger och roade sig själv när jag åt, nu får hon mat och sen blir det tvättstugan och veckohandling.

• letw83

fru i
    oj vad hurtig du är

själv har jag inte gjort så mkt. sytt lite och skjutsat folk hit och dit

dagen ilandsproblem: folk kommer vilja köpa prestenter när man får barn. vad ska man önska när man har allt? en bugaboo?

• Melisabeth

Låter som full dag Fru =)
    Bra att hon kan roa sig själv också =)

• Winnertaco

Hello!

Det tar tid att ha en bebis alltså, min plan har varit att sätta mig vid datan sen 10 imorse, och NU kom jag hit!

Vad duktig du är på att prommenera fru! Här är det fortfarande storm, inte så härligt att ge sig ut i!

Letw
    Kom på nått "stort" att önska er, det är mitt tips. Be släktingar gå ihop och köpa nått vettigt. Här har vi säkert 10 mjukis-hundar, vilket ju är trevligt, men det kanske hade räckt med 2-3 st...

Vilken sida är det ni får fram det där om vilka som bor i ert område?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)