• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

huvudsaken är att du är okej! en bil är bara en bil, men letw är faktiskt letw.

• letw83

nu måste jag äta nåt. mupparna på trygghansa hade stängt och på internet fick man bara skriva 255 tecken inklusive mellanslag

• Winnertaco

letw
    Åh, nej... det som är så jobbigt att ha med försäkringsbolag att göra! Tur att ingen kom till skada i alla fall!

• Melisabeth

SÅ nu har jag varit på stan och varit ute på promenad.. varit lite duktig iaf =)
    Vart inte mkt saker, men lite smått bra iaf =)

Så nu är jag såå trött.. men men =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

letw...bra att du mår bra iaf

Jaha, så är tentan avklarad och jag trooor att det kan ha funkat... Kändes helbra när jag gick ut ur salen  men på tåget hem så kollade jag anteckningarna och insåg att jag blandat ihop en del saker, tyyypiskt mig Men det brukar ju gå ändå, om de är snälla när de rättar Får vänta två veckor sen får vi se

• pucken

malla
    men det brukar ha gått bra när man känner sig nöjd när man åker hem. och på tal om tentor hämtade jag ut två st idag, och jag blev riktigt besviken på den ena =( det var analystentan jag gjorde för ett par månader sen, och jag har koll på det som tenterades. ändå hade jag bara 1,5 p över godkänt, fattar inte =( men det verkade som om nästan ingen fått bra resultet på den tentan. tycker det är kasst, man ska väl inte sätta dit folk?

• MallaMojs

pucken...ja, men samtidigt så är det inte ofta jag känner så och ändå så klarar jag mig nästan jämt Hur som helst så har jag helt å håller förväxlat två (alltså två gånger två ) saker helt å hållet...fattar inte varför jag alltid gör så Jag gjorde dock samma sak på förra tentan, men han som rättade då är snäll... Han som rättar nu vet jag nada om...*suck* Två lååånga veckor...

• pucken

två veckor är bättre än tre, som det tar för min inst att rätta. men brukar de inte vara schyssta om man blandar ihop lite? det tyckte jag att de var på gk och fk iaf, annat är det på sociologen där man får 1 p avdrag för att man glömt skriva "i genomsnitt" på ett stället, fast man tjatat om det i typ 10 rader tidigare.

• MallaMojs

pucken...jag hoppas att de är klara på två, eftersom omtentan är om fyra veckor Jag har just skrivit ett lite smörigt mejl till läraren där jag undrar hur lång tid det kan ta...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)