• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

haha när jag skrev tenta i hälsopsykologi skrev jag dit min mailadress och sa att jag gärna villa ha resultatet tidigt för vi skulle på bröllopsresa =)

• MallaMojs

pucken...nu bad de till å med om mejladress, ett steg framåt...annars sätter de bara upp resultatet utanför expeditionen och det tar evighet innan resultatet kommer in på Lärdok (lärares specialare )... Tänk, jag kanske typ tog examen idag

• Fru Indosaurie

nu har vi handlat veckans mat, 609 kr blev det och då köpte vi blöjor för 180 kr och ost för 60. inte illa pinkat.
    Fast sen tillkommer förstås lite fredagsmys

• pucken

wiiii det hoppas vi! det gick säkert bra =)

jag fick precis reda på att vi ska ha föreläsningar den här terminen, jag vet inte vad jag ska säga. vi har ju för fan 15 p undersökning! NÄR ska vi hinna ha föreläsning? och vi ska dessutom ha 5 böcker som kostar 500 kr st, hur kul är det?

• Fru Indosaurie

blä. kan du inte köpa beg iaf?
    vi har precis sålt freds historia b iaf, alltid nåt. jag funderar nästan på att sälja min medicinsk grundkurs bara för att den var så satans dyr, men jag ska inte.

• pucken

fru
    jag letar för fullt, men begagnataffären på campus har inte nån av böckerna, har inte hittat nåt på nätantikvariat heller =( jag tänker INTE lägga 2500 på böcker till nästa vecka, no way, det är min shoppingkassa!

• Winnertaco

Fru
    Det var rätt bra gjort, själv vågar jag inte ens börja rota i kyl och skafferi för att undersöka hur mycket vi måste handla för att klara oss månaden ut, det är alldeles för deprimerande, speciellt med tanke på att matpengarna egentligen redan är slut

Malla
    Jag brukar inte ens våga kolla i anteckningarna efter en tenta, jag blir bara sur då om jag gjorde fel! Hoppas verkligen att du klarar den!!

Puck
    Oj, vilken dyr litteratur! Sista året jag pluggade innan jag la ner det köpte jag typ en bok, resten snikade jag åt mig genom att låna på bibblan eller kopiera av kursare

• pucken

taco
    mm men låna böcker är inte lätt, det är kö på allt. man hinner få boken lagom tills man är klar med kursen =)

• pucken

och nu är micke sur på mig =( för att jag är trött. förlåt mig liksom, jag vaknade 4 och kunde inte somna om, sen har jag suttit i skolan hela dagen. nä, den där karln övergår mitt förstånd.

• Fru Indosaurie

puck
    sugigt =/
    Sätt en köpesannons iaf så kanske nån nappar.
    Annars är väl kanske studiestödet till för bland annat studiematerial det är ju också shopping

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)