• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

mm å andra sidan är det knappast meningen att 6900 ska täcka 2500 i böcker. får se, verkade inte vara nån kö på ena boken på su.

jag var inte sur, nu är jag det =)

• letw83

hej igen!

tack tjejer för omtanken

har iaf fått reda på av Andreas kompis som pluggar till jurist att det kommer räknas som mitt fel, man är skyldig att hålla avståndet så pass att man hinnner bromsa.

Ska kanske berätta vad som hände oxå. Kom körande mot en korsning med trafikljus. Bilen framför mig ligger i ca 35km/h och jag bromsar in i god tid och håller samma hastighet samt ett hyfsat stort avstånd enligt mig. typ en billängd iaf. Trots att det är grönt och han har passerat stopplinjen så tvärnitar han halvvägs in i korsningen och jag kastar mig på bromsen. Dock var det för halt och jag hade inte en chans. gled rakt in i dragkroken på hans bil. våran kofångare fram är mos i mitten samt regskylten. Hans fick inte en skråma.

Jäkla pucko. Okej att man ska hålla avstånd men man räknar ju inte direkt med att folk ska tvärnita mitt i en korsning om det inte finns nåt hinder

• MallaMojs

pucken...vad är det för böcker då? Jag kanske har någon...

taco..jag kunde inte låta bli att kolla ju Big mistake!

• pucken

malla
    Denzin, Norman, K & Lincoln, Yvonna S (red.): Collecting and Interpreting
    Qualitative Materials. Thousand Oaks. 2003.
    Frankforth-Nachmias, Chava & Nachmias, David: Research Methods in the Social
    Sciences. Arnold. London. 5:e uppl 1996.
    Gomm, Roger: Social Research Methodology. A Critical Introduction.
    Houndmills: Palgrave. 2004
    Oppenheim, Abraham N: Questionnaire Design, Interviewing and Attitude
    Measurement. London. Continuum. 2000.

och för övrigt: YES!
    www.tradera.com/auction/auction.aspx

• pucken

letw
    va? men hallå, va knäppt att det blir ditt fel för att han tvärnitar i en korsning. fast det är klart, de vill väl att man ska ligga en km efter om det är halt =)

• letw83

puck
    jo jag vet. trodde det var ett solklart fall av hans fel tills mackan kom och juristade sig....=(
    jo, jag ska göra det i fortsättningen. skitsamma om folk blir galna.

• MallaMojs

pucken...näe, ingen utav de böckerna... En som heter theory and methods of social science, sen en qualitative research methods som du får ta om du vill, men det kanske är dumt...

• pucken

letw
    men alltså, han kanske inte har läst läxan =) dubbelkolla med någon annan och jävlas lite med killen!

haha har jag berättat om när pappa åkte fast för fortkörning? polisen gömde sig i en buske och pappa blev sur, så han körde fram och tillbaka på vägen hela dagen, skitsakta så ingen annan skulle få böter. han blev stoppad och fick blåsa, sen fortsatte han köra fram och tillbaka. han tog bara paus för att äta lunch typ =)

• pucken

malla
    ska kolla på måndag om han har tips på alternativa böcker, så sälj dem inte än =) annars har jag satt upp mig på kö och har första tjing så fort böckerna kommer in på bibblan i skolan, trodde det skulle vara milslång kö.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)