• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

haha nä, alla är vi olika! jag är då ett stort fan av rosa, men inte riktigt lika stort som fru, hon slår mig med hästlängder.

• Winnertaco

Morrn, morrn!

Gissa vems sambo som försov sig imorse och inte hann gå ut med hunden?? Så nu har vi fått stå ut med ett gnällo hela morgonen, glöm att jag väcker J när hon sover klockan 7 på morgonen för att gå ut med hunden, då får han gnälla Jag försökte ringa amningsmottagningen också, med de hade telefonsvarare och skulle ringa upp.. Saker går bra för mig idag...

• pucken

taco
    ja du, och inte blir det bättre heller. en dag som börjar dåligt brukar alltid sluta dåligt, iaf för mig. så jag vet att min dag kommer att gå helt åt helvete eftersom jag inte sovit och redan känner mig sur och grinig.

• Melisabeth

Nä vore rätt trist om alla villa ha rosa och blommiga vagnar... då vore det ju inget speciellt längre =)
    Men jag tycker fortfrande att saker kan vara "balla" även om de inte är snygga/min smak =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

puck
    Du har så rätt, nu känner jag att jag börjar få feber också. Inte nog med att jag har ont i halsen, feber ska jag tydligen ha, och snart är väl näsan så täppt att jag inte kan andas *muttrar* Idag är jag possitiv....

• pucken

jaha, och där fortsätter min underbara dag. agge är trött och vägrar sova, precis som mellan 23 och 02.30 i natt. tjoho!

mel
    mm jag ser ofta saker som jag gillar, men som inte är min stil. det är synd, för jag hittar sällan saker som verkligen min stil =)

• Winnertaco

Puck
    Vi verkar ha samma skit idag

Nä, nu måste gnällo få gå ut igen, han har ju bara varit ute typ 10 minuter, stackarn!

• pucken

taco
    ha en kul tur med hunden då. jag ska försöka trötta ut min unge så han slocknar av utmattning eller nåt, jag vill nämligen också sova.

• Melisabeth

Låter inte som det är era dagar idag... får hoppas det tar sig i ngn ände iaf =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)