• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

kickan...ja, det gör han nog rätt i... Men nu börjar Magnus säga när när folk frågar hur det går att vi väntar på UL i februari, för han har fattat att det är då man ser så allt sitter där det ska å så... Min man är inte alls lika påläst som din!

• Melisabeth

Haha, trevligt att höra att det inte är sant då.. att det är kärringar som skvallrar =)

Fast jag måste säg aatt jag är dålig på att vara tyst när det är bra saker... Händer bra saker så vill jag gärna delge det =)
    Men är ju såpass behärskad iaf att jag kan vara tyst om andra.. är sämre med mig själv =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Kickan 84

Malla: Min man är påläst för att jag tvingar honom! I övrigt är han en väldigt tyst person, tycker inte att andra har med vårt privata att göra så mkt...

Stanna där du är!
  • MallaMojs

kickan...vad tycker han om FL då?

• MallaMojs

Kan ju säga att jag är väldigt bra på att hålla hemlisar... Var väldigt få (förutom folk härinne) som ens visste att jag var gravid förra sommaren, ARTON veckor var jag tyst om det... *suck* Sen om det är en bra eller dålig sak är ju en helt annan fråga

• Kickan 84

Malla: Han är inte sugen på att sitta här själv iallafall!

Vi kommer berätta för våra familjer när vi träffar dem nästa gång, vi behöver allt stöd vi kan gå genom detta!

Stanna där du är!
  • MallaMojs

kickan...ja, stöd behöver man såklart! Å vem är bättre än ens familj? Min mamma var min klippa under min förra graviditet...och är nu också men inte på samma sätt!

• Kickan 84
    Absolut. Ska berätta för min mamma så snart vi är ensamma, vill inte berätta för hela släkten dock.
    Stanna där du är!
  • MallaMojs

Åhh, jag ser fram emot att se pluset bli starkare om ett par dagar - du bara måååste visa mig då!!!

• Kickan 84

Hihihi! Ska jag göra!

Nu ska jag logga ur och gå och kramas med mannen!

Stanna där du är!
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)