• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

Sådär ja, bvc och ica maxi avklarat! Bvc-tanten tyckte att jag skulle ringa till amningsmottagningen imorrn och be att få komma dit, så att de kan titta på hur J greppar bröstet. Det är nog en bra idé, jag VILL ju att amningen ska funka igen! Är lite impad av mig själv att jag klarade att handla på maxi alldeles ensam med J, jag vågade till och med sätta mig på fiket och amma alldeles ensam! Nu står det två tunga kassar med mat i bilen, de får Andreas snällt bära upp när han kommer!

• pucken

nu har jag köpt världens absolut snyggaste filt! en brun, men en stor tummen mitt på. jag är kär =)

• pucken

töser, jag behöver lite tips i sista minuten typ. micke och jag firar vår bröllopdsag på *funderar* måndag 22 januari. jag tänkte hitta på nåt mysigt men vet inte vad. jag brukar alltid fixa trerätters och baka nån tårta men det känns så förutsägbart. vad kan man hitta på när man har en aggs hemma?

• Melisabeth

pucken - ojdå--- vi är ju världssämst på att ens komma ihåg våra speciella dagar, så jag har ingen aning....
    Skaffa hem lite ätbar massageolja och bjuda honom på mer än middag kanske =)

Nej oromantisk som jag är har jag nog inget bra förslag =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

vi är inte heller särskilt romantiska =) förra året råkade vi hamna på en kinarestaurang för vi hade inget bättre för oss typ. det där med ätbar massageolja lät faktiskt rätt bra, men det får vi nog ta när en viss liten herre inte kan störa =)

haha eller så köper jag en strap-on, det lär iaf överraska honom!

• Melisabeth

HAHAHA =)

sicken bröllopsdag det vore =)
    Fast det vore väl också mer lläge när inte en viss herre kan störa =)
    Fast å andra sidan kanske bara åsynen skulle förvåna honom nog.. (inte för jag vet hur ni har det, men här hemma skulle det absolut räcka att visa för överraskningsmomentet) =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

haha tänk er hans min när jag säger till honom att dra ner brallorna, böja sig framåt och blunda =) guuud va kul det måste se ut!

malla
    ja varsågod =) fast kanske inte så smart när ni inte känner varandra. ungen klagade lagom när farmor hade honom förra fredagen =( fast det är klart, en kväll med henne är ingen höjdare.

• MallaMojs

pucken...ja, han somnar ju så sent...annars kunde jag varit hos er när ni var ute å gjorde något skoj!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)