• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Kickan 84

Malla: Medalj till dig!

Stanna där du är!
  • MallaMojs

kickan...det känns som om att man känner er alla, så man vill bara skrika ut för man blir så glad, så en liiiten eloge vill jag allt ha

• Kickan 84

Hihihi!

Näe nu ska jag ta mig en dusch och fräscha till mig, ska laga god mat ikväll, lite måste man ju fira!

Stanna där du är!
  • Melisabeth

Haha - skulle det vara samma sak om vi vore en bunt karlar?? Att vi skulle vara stolta över att ha varit tysta i nga timmar =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

om det var min pappa som hållt tyst så skulle han skryta som fan om det iaf. han är hörbys skvallerkärring nr ett =)

• Winnertaco

Jag tror tvärtom att karlarna skulle vara stolta om de ens hållt tyst 5 minuter! De har ju ingen självbehärskning alls!

• Melisabeth

Haha - ni tror alltså inte det är sant som det brukar påstås att karlar inte skvallrar =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

nä, som sagt, min pappa är en skvallerkärring!

• MallaMojs

Magnus var ju inte tyst en sekund efter att vi plussat, sa det till hälften på jobbet vecka 5 liksom

• Kickan 84

Haha, min man säger det inte... han kommer inte berätta för någon på många veckor...

Stanna där du är!
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)