• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

malla
    jo precis, han är vaken heeela kvällarna och han är inte alltid särskilt road av att göra saker. men det blir nog kul att fira bröllopsdag med honom också!

• MallaMojs

Idag är det läkarbesök igen och jag blir sååå nervös innan... Hjälp! Men men, det ska väl gå bra antar jag...

Trodde blödningarna avtagit men de har bara ändrat tider

• Melisabeth

Kommer gå bra som vanligt tror jag Malla =)

Morrn morrn - A skulle till skolan tidigt, men var snäll nog att gå tyst så jag fick fortsätta sova =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

god morgon.

lycka till malla! men det är säkert bara bra med tjejerna i magen ska du se =)

agge och jag har inte haft någon rolig natt. han somnade halv tre efter många om och men, så sent har han inte somnat på ett par månader. sen har han sovit jätteoroligt och vaknat ofta och gnällt. ja har knappt sovit nåt eftersom agge och jag sov i 120-sängen, och jag är väldigt lättstörd när jag sover. jaa, vad gör man inte för sin älskling?

• Melisabeth

Det sämsta med att sova lätt...

Sover han alltid i vanlig säng eller??
    eller vanligt och vanlig.. 120  =)

• pucken

nä,han brukar sova i spjälsängen. men när jag ska natta honom är så orolig och kommer inte till ro, då sover jag hellre i samma säng hos honom. vet inte om han är ovan vid att jag nattar honom, för han somnar ordentligt när micke tar honom.

• Melisabeth

Väldigt mkt för flickig med rosa och blommor för min smak, men det var ju djärv iaf =)

• pucken

haha jag försökte övertala micke till en sån vagn skitlänge, tycker den är riktigt cool. efter det försökte jag övertala honom till en bugaboo, men den ville han inte heller ha, så det blev ju då emmaljungan. det roliga är att när fru och fred var här med sin bugaboo, så undrade micke varför inte vi köpt en sån smart vagn. ja du micke, fråga dig själv =)

• Melisabeth

Ja det går ju att väga funktion mot andra saker.. och funktion är ju bra... =)
    Jag skulle dock fortfarande inte vilja ha den rosa och blommiga

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)