• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

taco
    för att ungar lär sig rulla efter ett tag =) inte så kul när de rullar av skötbädd och grejer.

• MallaMojs

fru I...aha, ja just det ja! Har sett att vår kant som sticker ut från väggen är väääldigt liten och det skötbord som vi kollade på påå BabyProffsen skulle inte stå stabilt... Jag kommer jättegärna hem till er och kollar ändå, men jag tror att det blir en sån "byt-dyna" lite här å var härhemma...

• Kickan 84

Hej tjejer!

Tog ett CB idag för att få minus innan vi bokar tid för spermaprovet... jösses! GISSA!?!

Stanna där du är!
  • Fru Indosaurie

men när vi byter blöja så hinner ju inte W rulla av, för man håller ju i henne hela tiden, man byter ju blöjan liksom

• Winnertaco

Puck
    Jo, jag kom på det Fast det är i alla fall värt att skaffa ett skötbord tycker jag, vi använder det jätteofta!

• Kickan 84

Hahaha, jaaa! På BIM-4, är ju helt sjukt. Skulle aldrig testa så tidigt om jag väntade på BIM ju! Svagt, men ett plus... men vem tusan får starkt plus på bim-4?!?

Stanna där du är!
  • Melisabeth

Jag får ta upp saken med BM nästa vecka, och höra vad hon säger, men hon borde väl kanske kunna rekommendera ngn sjukgymnast eller så om inte annat =)

Var så länge sedan nu som jag höll på med dansen tyvärr, annars - då hade man ju hållning värre =)
    Tänk om sådana saker kunde sitta kvar istället för att tyna bort, vad mkt bättre det vore =)

Jag måste berätta, fick så sött av en kompis. Jag vet inte vad de kallas men är små stickade tofflor till Ella, sådana där som mer eller mindre är ett rör med öppning för att köra in foten i =) Vet inte om de kommer passa, de är så himla små men rätt töjbara, men de är ju såå attans söta =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)