• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

taco...vi har ändå inte plats för ett skötbord, så det får nog gå utan om vi inte hittar på något smart!

kickan....I knooow

• Winnertaco

GRATTIS KICKAN!!! Nä, fyra dagar innan bim får man nog räkna med svagt plus! Åh, vad glad jag blev nu!!!

Malla
    Klart att det går även utan skötbord, har man dessuotm två så måste man nog i alla fall vara beredd på att byta stup i kvarten på lite konstiga ställen!

• pucken

kickan
    grattis!

fru
    agge har nästan rullat av trots att man håller i honom. ena handen håller tag, andra byter blöja, så egentligen är det inte svårt att rulla av =)

• Kickan 84

Tack tjejer!

Det var så himla oväntat, hade inte ens fjärilar i magen över att testa för jag skulle ju göra det enbart för att landstinget inte ska säga att man utnyttjar deras resurer i onödan... haha, tji fick man!

Stanna där du är!
  • Melisabeth

Wee - jag lyckades vara tyst i typ 1-2 timmar ju Kickan =)
    Tänkte du ville berätta själv =) *klappar mig lite på ryggen* *asg*

Jag fick starkt plus nga dagar före dag 28... men eftersom min cykel brukar ligga på 32-35 dagar så blev det ju typ 7-10 dagar före BIM... Men det stämmer nog inte så bra när cykeln är så lång =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

kickan...jag hoppas sååå att det går vägen denna gång...vill se ett starkt plus på torsdag!!!

• Kickan 84

Hihi, ni har varit så duktiga! Panikskrev till Malla på msn i morse, trodde fan jag såg i syne ett tag!

Stanna där du är!
  • MallaMojs

haha...jag har personligen tolkat testet Å de tär ett plus såklart! jag har iaf varit tyst i sex timmar...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)