Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
taco
ha en kul tur med hunden då. jag ska försöka trötta ut min unge så han slocknar av utmattning eller nåt, jag vill nämligen också sova.
taco
ha en kul tur med hunden då. jag ska försöka trötta ut min unge så han slocknar av utmattning eller nåt, jag vill nämligen också sova.
mel
om inte annat blir det väl bättre när micke kommer hem från skolan, då får han tar surpottan medan jag sover ett par timmar =)
mel
ingen aning. agges urväxta kläder drar inte in pengar iaf. det enda jag fått bra betalt för är en rosa mobiltelefon. men fråga fru när hon kommer in, för hon säljer grejer ibland. jag köper mest =)
mm jag har ju mest bara koll på barnkläderna, för det är det jag köper. och där går bara märken som polarn o pyret, katvig osv. vissa mobiler går bra. nintendospel ska man inte sälja på tradera, det vet jag =) jag har ett spel som kostade några hundra i butik, ett gammalt från 80-talet, och det säljs för knappt 50 spänn. och det är ett hyfsat sällsynt spel.
du kan alltid fråga i den här tråden, de har koll på det mesta när det gäller tradera =)
www.familjeliv.se/Forum-3-96/m15268933.html
jag ska iaf lägga upp sängkläder till spjälsäng. vi har ett set med påslakan, örngott och underlakan som knappt är använt, och det är tummen på det. nypris går det på över 400, så jag borde få iaf 150-200 för det.
taco
jo jag hoppas på det, men jag får sätta ett högre utropspris så jag inte behöver sälja det för 20 spänn.
hmm sitter och gör upp en sammanställning av vår ekonomi i excel, men det är nåt som inte riktigt stämmer... undrar var jag har alla kvitton från vår shopping.
taco
aj då, aldrig kul när det ska varslas =(
mel
vi har en rätt bra månad egentligen, har redan lagt undan 9000 och hoppas kunna lägga undan iaf 1500 till när jag får mina pengar.
mel
det är för att man får mer från csn nu, som ska sparas inför sommaren. sen hade micke plockat ut fp för att betala datorn, men det hade inte behövt eftersom csn var så generösa. nästa månad r jag glad om jag kan spara nåt alls liksom =)
det kommer att lösa sig ska du se! micke vill också ha jobb, han är less på skolan. det är jag med, men jag har ju bara ett år kvar så jag kan lika bra stå ut och få min examen.