• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

letw
    du kan ju göra klart min =)

• pucken

mel
    så lite så! bara kul om nån blir glad för den =) ska lägga den i blöt med vanish ska säkert bananen gå bort, annars syns den inte så farligt mkt.

letw
    japp! jag är humorn in person =)

• pucken

haha jag tänker aldrig bo på gamlinghem, agge får ta hand om mig. ska han få igen för gammal ost... nä =)

ska testa galltvål efter vanish, för jag har inte sån tvål hemma än. annars har mamma nån superdupertvål från jugoslavien, och den tar bort precis allt. när pappa fått färgfläckar och biloljefläckar blir han insmetad i tvål.

förresten letw, har du sett nya tummenfilten? en brun, med en tummen i stor skala mitt på? skitfin. fast du kanske läste att jag köpt en?

• pucken

taco
    men jag måste ju ändå göra slut på vanish =)

• pucken

mel
    haha! jugoslaviens värktabletter är det enda som biter på min mammas huvudvärk, men hon får inte ta såna tabletter för pappa, konstigt nog =) nä, ibland undrar jag om de inte har samma medicin hos läkaren som hos veterinären.

• pucken

taco och letw
    visst är den tjusig!? det var micke som såg den, och filttokiga jag kunde inte låta bli att köpa den. har säkert 10 filtar nu, förutom de jag virkat *suck*

• pucken

letw
    mmm jag kör med den ursäkten jag med. måste ju ha en i spjälsängen, en i vanliga sängen (om agge somnar där), en i vagnen och en i vår säng. sen måste man ju ha en extra till varje ställe =) *harkel*

• pucken

letw
    oj, ja DET har jag ju glömt! tur att jag har ett par extra.

taco
    du kan få köpa ett par av mig =)

nu ska vi till handen och kolla på hm, de ska tydligen ha en urläcker plyschoverall á la 70-tal =)

• pucken

babyland har billiga bomullsfiltar annars, jag tänkte köpa ett trepack som kostade 159 eller nåt. sen kom jag på att det räcker med filtar nu. i somras använde vi på sin höjd min gamla snuttefilt, men som sagt, bebisar är oftast för varma. vår bvc-sköterska blev överlycklig när vi kom in med agge och han bara hade på sig en kortärmad body med korta ben.

gallerfilt kan virka själv om man orkar. tar inte så lång tid. hjärtfilten jag gjorde till wilma är typ en gallerfilt, tror det finns bild i mitt galleri.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)