• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

men 400 för sängkläder ÄR dyrt! de med tummen fick vi av svärmor, annars hade jag aldrig köpt dem. har ju jättefina med får på =) min mamma har sytt dem.

jag hatar också att pengar bara försvinner utan att man vet vad man gjort med dem. rent teoretiskt kan vi spara några lappar varje månad, men på nåt sätt slösar vi bort dem. antar att jag köper mer dyra kläder till agge än jag vill erkänna =) nåja, min sparmani fick ju iväg mig till psykologen så jag försöker att inte överdriva.

och du ska inte känna dig underlägsen. vem som helst kan vara slösaktig, men inte alla kan konsten att prioritera!

• pucken

men pop har inte så snygga kläder tycker jag, så skit i dem. vissa grejer är väl bra, som fleeceoverallen som är vind- och vattentät. men plaggen jag köpt där är lätt räknade på ena handen kan jag lova! jag köper mest grejer på lindex, jag gillar deras 3 för 2. hm har fina tjejkläder, men jag är inte lika förtjust i killsidan där.

alla pengar som jag inte har koll på utan bara försvinner från banken, det är pengar jag kallar slöseri.

• pucken

kickan
    hur är dte med dig? känner du dig gravid eller håller du mest på att smälta nyheten? =)

• pucken

förresten, hur mysigt tror ni småtokig har det nu på en skala? =) *fortfarande avis på att alla andra föder barn*

• pucken

kickan
    halsbränna kan man få som gravid ja! vet inte hur tidigt dock.

• pucken

mel
    vad tycker du om den här designen?
    elvasmatroll.e-butik.se/Elvasmatroll/images/shop/102033-s.jpg
    jag har en sån fast body, som agge hade typ en gång bara. jag vill bara spara sånt han använt, så om du vill kan du få den. då får ella ett danskt märkesplagg =) ska bara köra den i tvätten med vanish för micke lyckades få nån bananfläck på den. blir den ren kan du få den!

• pucken

letw
    ok! jag vill som sagt inte ha kvar, agge använde den en enda gång. annars får ni väl slåss om den när ni är här =) dte vill iaf jag se!

• pucken

mel
    äh men jag vill ju inte ha kvar den! kom igen och ta den om du gillar den, eller för a tyckte den var cool.

letw
    dumpa filten hos mig så gör jag klart den i sommar på jobbet!

• pucken

mel
    men nu ger jag hellre bort den till dig eller letw =)

letw
    äh men jag virkar gärna.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)