• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

klart du ska ta chansen! du kan ju alltid göra som min storebror och låna pengar, sen när de vill ha tillbaka pengarna säger du att de redan fått dem. min bror gör så hela tiden, så jag lånar inte ut nåt till honom.

• pucken

jo, jag gillar inte heller att plocka på sparpengar, det är ju ändå pengar vi måste leva på i sommar när vi inte får nåt från csn. vi har tur att svärmor är så givmild, hon gillar att skämma bort sina barnbarn. mickes moster är också snäll, ger alltid agge en slant när vi träffar henne ute.

• pucken

malla
    härligt! det måste vara rätt trevligt att få se dem hyfsat ofta, eller hur? gör de fortfarande vul eller är det ett vanligt ul i din grav.vecka?

• pucken

mel
    jag ska regga mig på ny kurs imorgon, sen tror jag att jag får pengar från csn på tisdag nästa vecka. har ju redan gjort studieförsäkran =)

malla
    oj! så de har en riktig ulmaskin inne på mvc? tufft!

• pucken

sa jag att jag faktiskt hittade kläder till mig idag? köpte två jättefina skjortklänningar eller vad man ska kalla det, på vero moda. brukar aldrig hitta nåt ju, helt otroligt!

• pucken

malla
    har du sett att de har rea på mammakläder på exit? tyckte jag såg en del fina.

• pucken

mel
    det sa jag med, sen när ungen var ute och jag vill shoppa fanns det absolut ingenting som jag vill ha =(

nu ska jag banne mig jobba med övningarna i SPSS. vi ses!

• pucken

min brudklänning skulle kosta en förmögenhet att kemtvätta, men svärmor sa att det bara kostade 300. kan inte vara så dyrt att tvätta soffkläder?

för övrigt är jag sur som faaaaan. mitt SPSS bara kraschar hela tiden, och vi ska redovisa övningarna imorgon. vill ju kolla igenom allt så det stämmer och att jag inte missat nåt. jävla fucking SKIT! skulle fan aldrig gått upp idag *muttrar*

• pucken

taco
    ja se karlar, bara de lägger manken till så =)

min dag är helt åt helvete, förutom kläderna jag faktiskt hittade.

• pucken

så, nu har micke ordnat upp spss åt mig. tack!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)