Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
letw
kan ni inte köra den på defrost i micron? eller sitta på paketet =)
letw
kan ni inte köra den på defrost i micron? eller sitta på paketet =)
fru
kom förbi bara =) kan ni hänga med oss på promenad för agge kommer inte till ro.
letw
jag överlever inte en dag utan micro. eller jo, kanske om jag har min vattenkokare.
fru
vem är vi att säga vad som är normal och onormalt? som min gode vän på psyk.inst sa, om 5 år kanske det är normalt att snacka med väggar och förvänta sig ett svar =)
mel
all glass är god glass, om man är riktigt sugen.
nä, vi ska faktiskt dra ut med agge och vagnen. vi ses!
okej, jag kan säga att det var ett riktigt äventyr att gå ut! det har kommit kanske 15 cm snö, och det snöar fortfarande. kommer snart lite bilder på vår utflykt =)
här
www.familjeliv.se/krypin/pucken/gallery/phpp931oz.jpg
finns snart fler på hemsidan =)
tjoho! nån mer som är vaken =)
ja jag orkar inte gå ut idag med, det är ju hur mycket snö som helst! tänk om man hade en pulka så kunde agge få en premiärtur.
malla
mmm jörgens äldsta son skulle leta efter deras babypulka, hoppas han hittar den =)
kickan
ojoj välkommen tillbaka då!
iiihhh jag sitter och kollar priser på flyg till thailand, tänk va kul att åka dit lagom till min födelsedag och stanna ett par veckor. 15 papp "bara" =) fan att man ska vara så snål! har ju dessutom nästan bestämt att jag ska läsa en termin statistik till.
kickan
mina ömmade inte så värst heller, bara ett par dagar i början. de kändes bara jättetunga.
mel
jobbigt =( kan du inte sova halvsittande kanske? tom agge har ju sovit bra inatt, han blev visst rätt trött efter promenaden igår.