• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

har ni gemensam ekonomi borde han ju kollat med dig så det var ok att slösa lite, men 700 är i saftigaste laget. micke och jag kollar alltid med varandra om vi vill ha nåt, så har vi en sak mindre att bråka om =)

• pucken

va? shit va rädd jag skulle bli om micke var ute till 10 på morgonen! och jag skulle vara bra förbannad. fyyy vad respektlöst, man kan ju ringa iaf.

gnäll så mycket du vill =) men nu kommer svärmor, hon har sovit här inatt. vi ses!

• pucken

iiihh nu ska åka och hämta min nya bästis: crosstrainer =)

• pucken

bläk wienersemlor är inte ens hälften så goda som riktiga semlor!

• pucken

fru
    vårt åhléns har nästan ingen rea alls =(

• pucken

ja, 30 % på reapriset har de, och typ 2 reaplagg. rosa brallor storlek 110 =(

• pucken

mmm nu ska vi äta grönsakscurry med ris och raita, á la viktväktarna =)

det är nog bara bra att jag inte hittat så mycket rea, vi behöver inte mer grejer. tror jag =)

• pucken

mel
    men det brukar väl vara rea runt juli också? kan ni fynda klänning då istället =)

jag åt semla till lunch. och en halv semla till mellanmål. måste ju ha nåt att träna bort på nya kompisen!

• pucken

taco
    ja det måste man ju fira! vi firade genom att spara hela slanten igår =) och pizza ska ni ha. eller avocadosallad!

• pucken

taco
    haha ja, så tänkte vi med. men vi ligger "back" 2000 på agges sparkonto för vi firade så ofta =) lägger 500 på hans konto och resten shoppar jag upp.

mel
    tänk på tofu, så blir du inte hungrig =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)