Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Nica
Jag tror faktiskt inte att antibiotika skadar ett foster. Eller frågade du gyn? Skrapning är nog inte SÅ farligt, man är ju sövd. Försök att inte oroa dig, även fast det är svårt!
Nica
Jag tror faktiskt inte att antibiotika skadar ett foster. Eller frågade du gyn? Skrapning är nog inte SÅ farligt, man är ju sövd. Försök att inte oroa dig, även fast det är svårt!
nica
Har du inte bisedeln kvar för antibiotikan då? Där står det ju oftast om den bör tas under graviditet eller inte. Anledningen till att jag inte tror att det är farligt är att jag vill minnas att det stått på de antibiotikamediiner jag fått att de inte är skadliga att ta under en graviditet.
Nu är det köket kvar att städa, det tråkigaste rummet av alla
letw
Men vad är det sagt nu då? Betala eller inte betala? Om det är ur avloppet så kan det väl bara behövas nån sorts rengöring?
Välkommen Mickis!!!
Min bebis är snäll, idag har hon låtit mig både städa oh duhsa utan att protestera. Hon trivs bra i babysittern... Idag i alla fall..
Morrn!
Fatta vad skönt det var att vakna upp i ett rent hem! Ska aldrig mer lorta ner...
Har du myket kvar nica?
Åh, shit... Jag har TRÄNAT!! 25 min aerobis med min BodyWork-dvd... (Je, ett par stopp för att plugga i nappen på Johanna blev det..) Jag är helt slut, men SÅ nöjd!
Skit i hörnen dödar mig okså, sakta med säkert!
Aaaahhh... Nu sover J, det är sällsynt på dagarna numera! Jag driker kaffe, mår så bra efter morgonens träning!
Skönt att den är inne, nica! Även om det blir rest så handlar det ju bara om komplettering, man behöver ju inte göra en hel tenta igen!
Mäh, vad orättvist det är att ni får pengar nästa veka, vi får snällt vänta tills efter nästa helg... Fk suger ju