Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Nu har vi varit hos svärisarna. Det Andreas systrar ville prata om var vad som ska hända med katten om vi flyttar dit, de tycker att vi ska sätta ut hunden på foder så att katten får ha det som han alltid har haft det... Säkerligen... Visst, hr man skaffat en katt måste man se till att den har det bra hela livet, men de (eller mest den ena) vägrar att ens försöka. Det lustiga är ju att hon har flyttat hemifrån och vägrar ta med katten till sitt nya hus. Jaja, det skulle säkert lösa sig enligt svärmor, jag blev bara lite irriterad på att hon inte ens vill prova. Hon säger att hon vägrar låta katten och hunden träffas, för katten skulle bara bli rädd...
    Hundprommis nu och lugna ner mig lite!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Så, nu har jag sovit av mig den värsta irritationen över svägerskan och katten! J verkar vara på bra humör idag, men jag känner inte för att göra nånting, och självklart lyckades jag lova igårkväll att gå ut med grannarnas hund nu på förmiddagen... Undra just hur jag tänkte där...

Nica
    Gick det bra hos gyn?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Aha, jag trodde att det var igår du skulle dit *förvirrad* Hoppas det går bra i alla fall, hur testet än visar! Ska tänka på dig, det är jobbigt att gå till gyn...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Haha... jag undrar just vad Andreas hade sagt om han hade varit med till gyn sist, 2 gamla gubbar som står och disskuterar över mitt underliv

Johanna 061223
  • Winnertaco

Tro det eller ej, men c-tangenten har slutat att fungera på vårt tangetbord... vad gör man åt det, jobbigt att kilppa ut och klistra in varje gång man ska skriva den bokstaven....

Johanna 061223
  • Winnertaco

Andreas snodde ju detta från sitt jobb, oh det är skitbra! Förutom detta nu då... svindyrt är det nog om man ska köpa det i en affär... fasen okså! (Ni får klara er utan c:n...)

Johanna 061223
  • Winnertaco

letw
    Har du fått mitt mail ang sthlm? Jag hoppas verkligen att vi kan åka nu, Andreas syrra som ska vara hundvakt verkar ju vara skitsur på oss nu för det här med katten (se några sidor tillbaka...)!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Tanken har faktiskt slagit mig, att om vi absolut inte hittar en hundvakt så får han väl följa... Kan ju boli riktigt lajbans med bebisar oh hundar, speiellt när Jaxon får syn på Texas... ;)

Johanna 061223
  • Winnertaco

nica
    Tyvärr finns det kanske inte så myket annat att göra än att vänta Det låter jättejobbigt med alla mf, oh att det krånglar hela tiden! Hoppas verkligen att du slipper skrapning, roligare kan man ju ha...

puck
    Jag skulle tippa på att valter sätter Jaxon på plats, snarare än tvärtom...

Johanna 061223
  • Winnertaco

nica
    Förlåt, läste fel, tykte det stod 4:e missfallet, inte fjärde gången sedan mf.

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)