Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Söt fjälla! Bra jobbat av din kompis!!
Så mysigt med tjejkväll, det är alltid mysigt!
Nu är bilen packad och klar, Adela har "pjommen" på så nu bär det iväg!
Ha en mysig helg alla!
kram
Lothan: åååååh jag längtar sååå, verkar så myyysigt med babysim!
metallgem: Drive safely!
Trevlig helg bruttor!
Trevlig helg!
Hej hopp!!
Nu är vi hemma igen.
I dag har jag "namnsdag"... Det är Agda i dag. Agda betyder att det i dag är 1 år sedan vi fick reda på att Moa fanns i min mage.
Nu ska vi iväg och handla.
Kram.
Idag vände sig Williot från mage till rygg för första gången, så nu kan prinsen snurra åt båda hållen=) Mamma är sååå stolt, och pappa också förstås.. Fast han var inte hemma när det hände, vi får väl visa honom ikväll.
Hoppas allt är bra med er tjejer, och att ni haft en mysig helg! Om inte annat så ses vi på onsdag, ska bli super trevligt att träffa alla goá mammor igen, och bebisar förstås!
Agda: ahhhhhh! *hör du poletten?*
Har alltid undrat över ditt nick! 'asg*
Grattis grattis på årsdagen! =))
Jeanette: Åh vad roligt!! Förstår att ni är stolta!! =))
Jag har också tänkt på er andras nick! Ok, Agda nu förstår jag också..Och Junipingla...det är glasklart..men er andra..Ligger det ngt bakom eller bara taget eftersom allt man försökte med är upptaget..
Så kändes det när jag skulle logga in..Men mannen kallade mig snäckan innan..och eftersom det var upptaget så slängde jag till "lyckliga" eftersom vi var med barn ; )
Hoppas att ni haft en bra helg.`
*kram*
Hade "galet lycklig" innan men ändrade det, ville vara anonym när vi försökte bli gravida och en kompis gissade direkt att det var jag efter att sett "nicket" i en tråd.. Använder ordet "galet" rätt mycket.. så då valde jag något som inte var så personligt, metallgem kändes hyfsat opersonligt..
Agda, fy så smart! Har funderat på ditt nick.
Nu är vi hemkomna från Havstensund, allt gick jättebra, Adela sov hela vägen upp och charmade brallorna av farmor och faster!
Men idag vaknade jag med ont i kroppen och tokont i halsen.... Adela är kinkig som bara den, hoppas hoppas att hon inte börjar bli förkyld hon med!
Mitt nick påminner lite om mitt efternamn, kunde inte komma på ngt bättre just då.. Den 27 dec 05, den dagen som vi fick vårat plus. Då skulle jag kallat mig för Johannes el Johan..som var dagens namn. Men på Agda passar det ju bra=)