• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • Carenya

Mitt nick skapade jag när jag höll på att spela Baldur's Gate och skulle hitta på ett namn till min karaktär (huvudperson) där. Sen har det liksom hängt med i olika sammanhang där jag har behövt eller velat vara anonym.

• agda06

Ja, visst var jag fiffig va?!

Men bara Agda var upptaget så jag fick lägga på -06, för året då Moa skulle komma till oss.

Nu ska här sovas!

Kram och nattis!

• uppsala

Hej! Såg ej när du gick idag Agda!

Skrev precis ngt om K:s mage o vad som hände nu ikväll men, nej det kanske e ngn som tar illa upp så jag raderade det, får berätta på onsdag istället.

Ja mitt fantasifulla... skaffade jag då jag hängde lite på bröllopstorget för några år sedan, ganska fantasilöst men det bara blev så o sedan hängde det med. Kanske dags att byta nu när man bytt stad?

• Fighter

Ang nick ---
    I början ville jag vara anonym, och min stora vovve heter Fighter så han fick låna ut det.
    Så det är inte så att jag försöker vara tuff eller ngt sånt, haha.

Kikade på sista delen på Band Of Brothers idag, sjukt bra. Har ni inte sett den så måste ni göra det !

Har iaf spikat datum nu för nedåkning till skåneland så den 21 feb så tänker vi minsann fika med er !
    Förresten, tar ni alla med er barnvagnen, borde ju bli rätt så trångt !

Sängen hägrar, ha det gott !

• Junipingla

lyckliga snäckan: Eg är det inte så glasklart bara ett roligt sammanträffande! ;) När jag reggade Junipingla syftade jag på mig själv: Pingla född i Juni *asg* Sen visade det sig vara en liten tös i magen och namnet Juni hade sakta vuxit fram över sommaren :))
    Men nu är det ju Juni som är Junipinglan! :))

Någon som vill ha en snart treåring som tycker morgonen börjar vid 5???

FYRA underverk! Nicholas & Michelle 4/11-97, Noel 11/3-04 och Juni 4/11-06
  • Junipingla

Fighter: KUl! Ja vi tar alla med barnvagnar, det är stort och öppet där vi valt att sitta så det har funkat jättebra och vi har både lyckats med att inte förarga övriga gäster och att flickorna i kassan har ett gott öga till oss. ;)

FYRA underverk! Nicholas & Michelle 4/11-97, Noel 11/3-04 och Juni 4/11-06
  • metallgem

Vaknar 5?? Fy, inte kul..

Nä, Adela vaknar runt nu, rätt skönt. Dock tog det 2,5 timme att få henne att sova igår, stackars tösen kom inte till ro alls.

Visst är det bra jobbat av oss. 10 barnvagnar med tillhörande mammor och bebisar och personalen ler när vi kommer, vi måste vara trevliga!

• uppsala

Ja eller så tycker de att vi ser ut som några riktiga fikamostrar som de kan tjäna mkt pengar på! Nej jag tror de är glada för så många trevliga tjejer! Det är ju ganska tomt där annars vid den tiden.

K vaknade 6 i morse o åt för förta gången o sedan somnade hon inte om utan låg o gurglade o pratade så jag drog upp henne kvart i 7 när jag gick upp. Somnade 8 igen så nu har jag det myyyysigt med en kopp kaffe. Tvättar lite o stryker små bodies (ja jag e onödig).

• uppsala

Kolla förresten:

www.russinnet.se/default.asp&s=10&i=3

fina kläder billigt, konstigt, den där omlottdressen kostade 225 på ord pris!! Vet inte om det stämmer, om jag missat ngt, den kostade ju 400 på Sagoslottet.

• agda06

I dag ska vi på babymassage. Hoppas Moa gillar det.

Ha en bra dag! Och ni, i morgon är det onsdag!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!