• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • Louise k

här var det många sjuklingar ja... :(

satt igår på barnakuten med lilla agnes, hon var förstoppad och har feber, hosta o är förkyld, samt matvägrar...

o inatt vaknade jag av att wilma skrek som en tok, hon hade ont i öronen... åkte med henne till vårdcentralen idag, och visst har hon fått öroninflammation... SUCK

dessa sjukdomar..

• Fighter

Vad sjutton, nu får ni skärpa er sjuklingar !
    Vi var iaf på ÖF första gången idag, trevligt, Tuva slocknade.
    Kom hem och då hade vi lyckats sälja ena soffgruppen på blocket, skönt!

Imorgon är det födelsedagskalas och hingstkoll.

Ha det

• agda06

*peppar peppar* Vi är friska!

Var på ÖF i dag, massa folk. Hörde av din man att du var krasslig Uppsala. Krya på dig! Träffade Fighter med dotter där, kul!

I eftermiddag ska här simmas! Patrik har knappt sovit i natt, för han är så spänd och förväntansfull inför badet. Hoppas verkligen att Moa gillar det.

• Tuzza

Kikar in och önskar er alla en trevlig helg! Nu ska jag äntligen klippa å färga håret på söndag, längtar!

• agda06

Hallå igen!

Jag undrar om det är någon som vill fika/luncha med mig och Moa på Stadsbiblioteket på måndag??

• uppsala

Agda: jag känner mig bättre o bättr. Och, har ju inte druckit ngt kaffe på läääänge nu så jag måste nog försöka ta en liten kopp så kanske man blir piggare. Man blir ju lite orolig för amningen när man gör av med all vätska man har så nu har jag fått i mig yogh, banan o favvis-kanelknäcke ( I love).

• Fru Söderlund

agda06: Vi har inget särskilt planerat, så vi hänger gärna med!!Skrattande

Uppsala: Stackars dig, hoppas du kryar på dig snart!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi vill ju gärna ha med dig på onsdag!

Lyckliga: Såååååååååååååå avis, men jätte glad för eran skull. Har aldrig varit där..

Louise k: Hoppas de små kryar på sig snart!!

metallgem: Förstår hur du känner, men det är ju gulligt att dom vill hjälpa till.

Köpte en klänning idag, röd/vit, super fin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• metallgem

Vi lunchar gärna! Vid 12 snåret då eller tidigare?

• Fru Söderlund

Ja, vilken tid ska vi säga?

• PcoBella

Hej hopp!!

Undrar vilka som ska på VV på måndag!?

Det är väl tidigare from på måndag, eller? Har för mig att det var så! Ska bli intressant att se om det hänt ngt på vågen!

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska unna mig lite choklad ikväll...har en del points sparade! hmmm....

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!