• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • Fighter

Får vi oxå följa med och luncha på måndag även fast vi är nya, eller har vi bara tillstånd till onsdagar (kanske har ni auditions) ???

Lothan-
    Gud så taskigt att ta upp Pad Thai, det levde jag på i thailand, bäst var ändå gatuköket på Khao San road, en stor portion för ca 2,50 svenska, himmelskt gott!

Här blir det kycklingfile med skogsvamppanna och färskpasta, har nästan blivit beroende av det, kanske inte håller mig inom mina 19 points per dag, men jag börjar på måndag ! (yeah right)

• Junipingla

Åhhhhhh ja just det!! Ellen jobbar ju på bibblan!!! Åh ska bli kul att träffa henne!!

• lyckliga snäckan

Fighter- känner igen det där...jag "börjar" varje måndag. Ny vecka nya tag..Och JAAA, Pad Thai mums bums. I lavv Khao San road!

• Junipingla

Fighter: Det kostar att bli fullfjädrad medlem. Du får baka massor av bullar till oss, minst två påsar var och ta med som muta;)

Nä klart duu får komma! :)

• uppsala

Uppsala är på! Trevligt!!
    Nu haqr jag ätit 2 stora portioner med färsk past amed parmaskinka, coctailtomater, ruccola o fraicheklickar. Vår standard-fredagsrätt.

Metallgem: du kommer vara superfin, ingen annan som tycker du har för långt hår! Jag ska förresten gå dit fler ggr. Var nöjd. Förutom att Sirri var väääldigt hårdhänt då hon tvättade. Jag är inte håröm utan gillar egentligen när man tar lite hårdare i håret (nej flickor, inga fantasier..jag menar vid hårtvätt hos frisör ). Dum som man är sade man inte till att det gjorde lite ont..varför är man så? Vi ser fram emot att få se dopkort!

Agda: kul att M gillade simmet!

Jag är spänd på att se fler fotoalbum/klipp!

• Fighter

Junipingla-
    Baka bullar, oj det har jag nog aldrig gjort utan vuxens övervakning, jag erbjuder istället fri ridning till alla barnen !
    Vuxna oxå, om intresse finns !

• Junipingla

Fighter. Åhhhhhhhhh DET hade jag velat! Eller mina ungar!!!! Låter apskoj!!

• Junipingla

Jag har klippt mig! Guuuuuuud känne rmig som en ny människa!!! Hon kapade av ca 12-13 cm och de 12 cm är vad det vuxit på drygt 5 månader! Nu kan jag äntligen ha det löst igen!

• Fighter

Juni-
    Då spikar vi det lite längre fram mot våren, så ökar jag chansen att bli en fullfjädrad medlem !

• MaHj

Jag kommer också på måndag!!

Junipingla: Då kanske du får ett bättre minus på vågen nu när du klippt av så mycketGlad.

Uppsala: Hahaha, du är ju för rolig med dina små kommentarer, hårdhänt hahaha.

Lyckliga S: Jag vill också till London, har heller aldrig varit där, det blir säkert supermysigt.

Fighter: Vi ser också fram emot  våren och lite ridning!

Min VV måltid i kväll blev rostade rotfrukter, lövbiff och vitlökssmör. Till efterrätt Gino, frukter i ugn med vit choklad på och till det glass mmmmmmm.

Trevlig kväll!!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!