• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • agda06

Hej hopp!

Nu är jag hemma efter helgens baluns.. ha ha... Mådde väl inte helt prima i morse får jag väl erkänna. Men kul var det!

Ses i morgon, 10.30 på bibblan i stan.

• Jordgubbstjejen

Hejsan alla! Länge sedan jag var inne i er tråd! Vår lilla dotter tittade ut 1/1! Hur är det med er alla?? Kramar Liza

• Junipingla

Jag tar med me&i kläderna till er imorrn!

• agda06

Perfekt, tack Åse!

Tar du med med kompis (Rebeckas) kläder också?

• PcoBella

Hejsan!!

Jaha..antar att jag träffar några av er imorgon bitti! (vv)
    Ska bli intressant och se om ngt har hänt på vågen!

Idag har jag varit sååå duktig...skurat ugnen...tvättat köksfläkten...sådan grej som man inte gör sååå ofta! Sen var vi på promenad..såå skönt det var idag! Underbart....man börjar få lite vårkänslor! Härligt!

• Junipingla

PcoBella: jajjemen du lär träffa 4 av oss!
    Fast mitt minus lär inte bli stort (plus???) Jäkla minipiller! Jag har dragit på mig massa vätska sen i onsdags som fortf inte lämnat kroppen! %/?!

• Fru Söderlund

Godmorgon!

Hoppas det går bra hos VV idag tjejer! Jag har varit jätte duktig den v jag hållt påGlad, skönt att känna att man fortfarande är motiverad som bara den!!!!

Juni: Tack!!!!!!!!!!!!!!!! Kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jordgubbstjejen: Grattis, vad härligtSkrattande. Vad ska lillan heta?

PcoBella: Håller med dig, hoppas bara att  behagar titta fram idag igen!

Ses snart!!!!!!!!!

• Tuzza

Hej..kan man få ett tips av alla er VV-tjejer: HUR gör ni för att stå emot all FIKA!!?? Tycker det e fika var man än e...öppna fsk, hos kompisar, föräldraträffar osv...Nån som har nåt nyttorecept!?

Ångrar lite att jag börjat med aftonbladets viktklubb..Hade nog oxå behövt iv'äg på möten och träffa andra för att peppat mig...men, men...Sen undrar jag om nån av er vet ung hur många kcal man bör äta/dag för att gå ner i vikt i lagom takt..!?

Hoppas allt e bra med er alla..Har inte kommit iväg t Väla fler ggr tyvärr...Fullt upp hela tiden känns det som!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!