• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • Junipingla

Brudar! Me&I kläderna är här om en timme! Jag är hemma hela dagen och antagligen imorgon också.

• Fru Söderlund

MaHj: Ha ha, jag tog salt op filen en morgon...skulle ta canderel. Som tur var märkte jag det innan jag hann ta en sked.

VV tjejer: Vad får man betala för att få points guiderna? Mina är ju 4 år gamla, så det är jätte mkt som inte står medGråter. Har ni ngn aning om vad Pripps pure från systemet innehåller? Det är en öl med mindre kalorier, sambon undrar, han försöker också hålla sig till VV metoden, duktig! En vanlig stark öl tror jag var 2-3 points. Ska bort ikväll och då var han sugen.

Har ni ngt tips på något gott man kan laga ikväll? Vi ska äta tillsammans med våra vänner. Gärna ngt med kött, jag är ju jätte kräsen o äter inte fisk o skaldjur (bara tonfisk).

Junipingla: KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• metallgem

Vad roligt Junipingla!

MaHj Snacka om gröthjärna!

Många fester på gång idag, kul! Ha det så roligt tjejer!
    Äter du inte skaldjur Lothan, är du tokig, det som är det bästa som finns!
    Hur blev maten igår, blev den bra?

Själv får jag svärmor och svägerska på besök som ska sova över... Jättetrevliga men svärmor är alltid en svärmor..

• uppsala

hej igen!

Nu har vi varit på familjeutflykt till Helsingör, har inte varit i Danmark på måååånga år o Axel har ej åkt båt så det var ju ett riktigt äventyr. Annars var det väl sådär, vi försöker vänja av A med att sova på dagen o mtp att han vaknade efter 6 idag kan ni ju tänka er hur trött han var när vi fick vänta 45 min på hans lunchpannkakor trots att de lovat dem på en gång..Oj, fick köra alla sånger jag kunde. Köpte en rosa- och orangerandig helkroppsbody (hm..hjärnsläpp, vad heter det..) fr Me Too som var söt. REA 60 SEk, helt ok Storlek 80 dock o stooor.

Juni: hur har det gått med lilltjejen? Fått reda på ngt mer? ha ha ha välling i kaffebryggaren! Kanske bra sätt att fixa varm o go välling!

Nu ska jag ge K lite mat o försöka hålla A vid gott humör, hur ska vi klara det flera timmar till...

• Fighter

Halloj, har lyckats styra om farmors middag så vi är med på måndag.
    Det var väl stadsbiblioteket va ?
    Då får vi ta en sightseeing tur dit imorgon så jag hittar.

Idag har vi vart och kikat på hingsten som jag ska betäcka mitt sto med, usch, man blev kär.
    Sen har vi käkat tårta för min sambo fyller år, det går bra för mig med viktväktarna.

Iom kalaset blev det helhusstädning, kul med tre hundar !

Ha det gott ikväll !

• Junipingla

Uppsala: Jag vet inte... hon verkar inte ha ont och det lukatr inte lika mkt längre?? Kanske fel på min näsa! Förvånad

Sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fina kläderna är!! Nu lämgtar jag till sommaren så jag kan klä lilltrollan i rosa frottébyxor och den gröna tunikan med hjärtan :)))) Och såklart en SMAL mamma i medaljongtunikan!

Kramar i massor till er alla, nu ska åse fira kväll med vin, potatisgratäng (vv såklart) och annat gott.

• Carenya

Halloj tjejer. Jag går gärna till stadsbiblioteket och fikar, har inte varit där sedan jag var gravid.

L älskade babysimmet, precis som agda06:s M. Sen sov han i två timmar i sträck, så det var väl lite tröttande för honom också gissar jag. Trist att ni inte kunde komma, metallgem. Jag saknade er! Min svåger & svägerska kunde inte heller vara med eftersom deras dotter blivit förkyld.

På tal om kläder så var jag på en second hand-marknad igår. Superfina kläder för mellan 5 och 20 kr plagget. OK, ett par lite dyrare (30 kr resp 80 kr) slank också med. Men i runda slängar 700 kr gav mig två ICA-kassar fulla med prima kläder till L! Och nu håller på att tvätta alltihop, känns lite bättre så tycker jag. Bl a fyndade jag hans första par gympadojor (stl 22) för en femma, och de ser knappt använda ut.

Junipingla: Ser SÅ fram emot att se våra små gullungar i me&I-kläderna.

• Fighter

Halloj, idag har vi varit på biltur så att jag hittar till biblioteket imorgon *pucko*
    Var det 10.30 och vart, finns det ngt cafe alltså?

• lyckliga snäckan

hejsan..
    idag har jag varit på Stoff och stil..å vad jag har fyndat till lilla loppan. nu gäller det bara att få tid att knåpa ihopa allt också. Och vilket vårväder. Hoppas hoppas att det håller i sig.

Hoppas också att ni haft en bra helg. Det har vi!!
    kram kram

• Fru Söderlund

Hej tjejer!

Hoppas att er helg varit bra!!!!!!!!!!! Det har min varit, ätit gott och haft det allmänt mysigt.. Synd att den går så fort bara.

Sååååååååååååååå underbart väder idag, njuter i fulla drag. Prinsen har bara sovit ca 1 timme sen 9 i morse, så man kan ju hoppas att han sover gott inatt!

Ses i morn! Nu ska jag förbruka mina sista points på 70% choklad med hallon..

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!