Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Jo en sak till: Nu skall jag äta en halv påse bilar: 3,25 pts mmmmmmmmmmmmmm!!!!
Vad kul att vi blir så många på måndag. Alltid lika kul att ha en ursäkt att träffa alla goá tjejer o bebisar!
Juni: Skönt att du fått det kapat en bit.
Fighter: Låter bra, har inte suttit på en häst sen jag var 9 tror jag, kommer bli en härlig syn *asgarv.
metallgem: Lycka till i morgon, hoppas ni får en trevlig dag!
Lyckliga: Hoppas vi ses på onsdag om vi inte kan på komma på ÖF på tisdag.
Nä, nu kallar soffan på mig. Williot somnade för 30 min sen o K kommer inte hem förrän om en timme igen..
junipingla- åhh, den som hade ditt hår. Jag har sparat och sparat i 9 år nu och det blir liksom inte längre ; )
Förresten. Idag blev det lite champange och jordgubbar för vi har 5 årig förlovningsdag.Mmmmmmmysigt..
Nu visade det sig att vi hade luch hos farmor på måndag, ska försöka boka om det !
Lyckliga s: GRATTIS!! Så mysigt det låter!! Vi firar 5 år tillsammans nu den 9:e och 2 årig bröllopsdag den 12:e (o noel fyller 3 den 11:e *S*)
Hörrni! Juni luktar var från sitt högra öra men hon verkar inte ha ont??? Vad tror ni? Kan det vara öroninflammation och vad gör man åt det? Det är inte smuts för jag har rengjort örat, utan det luktar riktigt mkt var :/
Juni: Bara vi som är vakna och uppe!!?? Stackars Juni, dra lite försiktigt i örsnibben och tryck på örat, se om hon reagerar. Har det kommit var så har nog trumhinnan redan spruckit och det värsta är över. Ring upp till barnrådgivningen på barnakuten och rådgör med dem. Barn under två ger de penicillin vid öroninfl. Har du tel.numret?
Snacka om att jag är förrvirrad: Skulle precis koka kaffe och hällde i vatten, satte dit filter och kaffepulver....trodde jag, det var vällingpulver.......Som tur är upptäckte jag det innan jag slog på kokaren.
Lyckliga Snäckan: åhh vad det låter mysigt med jordgubbar och champange, vi har en flaska som ligger och väntar på oss eftersom jag var gravid när vi gifte oss så får vi ta den på vå bröllopsdag i stället.
Metallgem: Lycka till med dopet!
MaHj: Nä hon verkar inte reagera??? Jättemärkligt?!!!
hahah såna saker har jag också gjort! Mommybrain;)
Ha ha.. välling i kaffebryggaren..
Nu åker vi till Halmstad och där ska det festas!!!! Får väl hoppas att jag piggnat till tills på måndag...
Trevlig helg!